تهدید بستن مکاتب، سرکشی از اوامر دین!

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 2005
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 2005
    بازدید ماه : 2566
    بازدید کل : 133511
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

تهدید بستن مکاتب، سرکشی از اوامر دین!

 

مکتب جای فرا گرفتن علم و دانش بوده که انسان می تواند با کسب نمودن علم خود و خداوند (ج) را بشناسد و زمانیکه یک شخص الله تعالی را شناخت آن وقت میتواند به دستورات آن عمل نموده و حق را از باطل تفکیک نماید و علم بهترین روش برای رسیدن به هدف نیک بوده و انسان با آموختن علم می تواند راه روشن زندگی را در پیش گیرد.

چنانچه پیغمبر اسلام حضرت محمد (ص) فرموده است " ز گهواره تا گور دانش بجوی" ولی در این اواخر گروه متحجر طالبان و ... جهت فرمانبرداری از باداران خویش از دستور پیغمبر اسلام سرکشی نموده مکاتب را تهدید به مسدود شدن کرده اند.

چنانچه یک عضو مجلس نمایندگان اظهار داشته است که در بعضی ولسوالی های ولایت غزنی و حتی در مرکز این ولایت مکاتب از سوی مخالفین دولت افغانستان تهدید به مسدود شدن می شود و گروه طالبان همواره مردم را در غزنی تهدید می کنند، که فرزندان شان را به مکتب نفرستند، یا از فرا گرفتن علوم جدید بهره مند نشوند.

نا گفته پیدا است که گروه طالبان با اطاعت از اوامر بیگانگان (غربی ها ، عربها و پاکستان) از هیچ نوع تباهی و بربادی مردم این کشور دریغ نمی ورزند. تاجایی که مانع رفتن شاگردان به مکتب میشوند اطفال و نوجوانان را که آینده ساز برای فردای این سرزمین میباشند و به شوق و علاقه فراوان خواهان کسب علم و دانش هستند و میخواهند تا از طریق علم ودانش که بهترین روش برای پیشرف و ترقی میباشد مصدر خوب خدمت به مردم و جامعه شان شوند ولی همین مزدوران بیگانه این آینده سازان را مانع آموختن علم میشوند و آنها را از رفتن به مکتب باز میدارند.

این اجیران فروخته شده آنقدر ظالم هستند که جهت بدست آوردن اهداف شوم (غربی ها و عرب ها) از شاگردان مکاتب انتقام میگیرند و مردم افغانستان همه میدانند که دشمنان دیرینه مردم شان غرض رسیدن به اهداف شوم و خصمانه که دارند از هیچگونه جرم و جنایتی در برابر انها دریغ نمی ورزند و دولت افغانستان می باید در راستای تأمین امنیت متعلمین در تمامی نقاط کشور گام های ارزنده را بردارد و بر علیه دشمنان علم و فرهنگ مردم افغانستان مبارزه قاطعانه صورت گیرد. تا همه افراد از این نعمت بزرگ بدون ترس و هراس بهره مند و مستفید گردند.

بااحترام
انیس(فروتن)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .