حمله آمریکایی ها به خانه های مردم

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 707
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 707
    بازدید ماه : 1268
    بازدید کل : 132213
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

حمله آمریکایی ها به خانه های مردم

 

 

مردم مصروف غذا خوردن در سحری بودند که گازی از سوی نیروهای امریکایی ریخته شد که کودکان و زنان حالت شان خراب شد. بعدا یک جوان ۲۵ ساله را توسط چاقو و برچه به قتل رساندند .

 

نظامیان آمریکایی در جریان یک عملیات خود سرانه در شیندند هرات به خانه های مردم ملکی حمله ور شده ، از گاز اشک آور استفاده کرده و به شماری از افراد ملکی و باشندگان آن ولسوالی آسیب رساندند.

برخی از نمایندگان شیندند در شورای ولایتی هرات می گویند: سربازان آمریکایی شب هنگام در منطقه زیر کوه این ولسوالی پس از محاصره یک قریه از گاز اشک آور استفاده کردند.

به گزارش تمدن ، نمایندگان شیندند گفتند که این سومین عملیات خود سرانه نیروهای آمریکایی در یک ماه اخیر در ولسوالی شیندند است که بر افراد ملکی صورت می گیرد و در تازه ترین مورد سربازان آمریکایی در روستای چهار قلعه این ولسوالی با حمله به خانه های مردم از گاز اشک آور استفاده کرده اند که بیماریهای زیادی را برای باشندگان این منطقه به بار آورده است و پخش گاز اشک آور باعث شده است که چهار تن از افراد یک فامیل از ناحیه چشم به شدت آسیب ببینند.

همچنین نمایندگان شیندند افزودند که در این عملیات نیروهای افغانستان حضور نداشته اند.
گفتنی است که در اوایل هفته جاری نیز نیروهای خارجی در ناحیه شیندند هرات در جریان بازرسی از یک منزل یک جوان نوزده ساله را به قتل رساندند.

در همین حال شماری از باشندگان ولسوالی شيندند هرات روز چهار شنبه گفتند که نيروهای امريكایی در عمليات های شب هنگام هفتۀ گذشته چندين بار به خانه های آنان حمله كردند و يك جوان ۲۵ ساله را نیز كشتند.

اين باشندگان می افزايند كه اين نيروها در حمله های شان از گاز اشك آور نيز کار گرفتند كه باعث مسموم شدن ده ها باشندۀ روستای زيركوه اين ولسوالی شده است.

در همین حال شماری از اعضای شورای ولايتی هرات اين عملكرد نيروهای امريكایی را مخالف تعهدات شان در برابر دولت افغانستان و نقض پيمان راهبردی كابل واشنگتن می دانند.

شماری از باشندگان روستای زير كوه ولسوالی شيندند هرات ادعا می كنند كه نيمه شب نيروهای امريكايی بر اين روستا حمله كرده اند و بدون حضور نيروهاي افغانستانی چندين خانه را تلاشي كرده اند و يك جوان را به وسيلۀ كارد كشته اند.

اين باشندگان از حكومت می خواهند كه مانع عمليات های شبانۀ نيروهای خارجی به خانه های شان شود.

یکی از باشندگان این ولسوالی به طلوع نیوز گفت: شکایت ما از خارجیان و رییس جمهور است این خارجیان که آمده اند میگویند که امنیت را میاورند اما آنان بی امنیتی را آورده است.

مردم مصروف غذا خوردن در سحری بودند که گازی از سوی نیروهای امریکایی ریخته شد که کودکان و زنان حالت شان خراب شد.
بربیناد کدام شواهد بر خانه های ما حمله کرده اند یک جوان ۲۵ ساله را توسط چاقو و برچه به قتل رسانیده اند.

در همین حال شماری از اعضاي شورای ولايتی هرات اين رويداد را تائيد مي كنند و تاكيد مي ورزد كه حتی پس از امضاي پيمان راهبری افغانستان با امريكا نيروهای امريكا بدون هماهنگی با نيروهای افغانستان در بخش های گوناگون اين ولايت عمليات شبانه انجام داده اند وچندين تن را با خود شان برده اند.

اين نمايندگان اين عمل نيروهای امريكايی را خلاف تعهدات شان با دولت افغانستان می دانند.

عضو شورای ولايتی هرات، تورمحمد ظريفی گفت: ما نمی فامیم که چرا امریکاییان که این پیمان امضا شده است این عملکرد را انجام میدهند عملکردی که برضد مردم انجام میدهند درحالی که مردم میخواهند با حکومت یکجا شوند و همکاری کنند اما این کار خارجیان با عث میشود که به کشور های پاکستان و ایران بروند و دربرابر حکومت ایستاد شوند.

در همين حال فرمانده قول اردوی ۲۰۷ ظفر هرات گفته است كه بررسی ها بگونۀ مشترك در بارۀ چگونگي اين رويداد ها ادامه دارند.

فرمانده قول اردوی ۲۰۷ ظفر در هرات، تاج محمد جاهد گفت: بعد از این که جناب رییس جمهور و دولت افغانستان پیمان را که در رابطه به عملیات شب هنگام امضا کرده اند ما این قانون را مراعات میکنیم اگر چنین رویداد های خودسرانه صورت گیرد برای ما پذیرفتنی نیست و این کار یک تخلف پنداشته میشود.

این در حالی است که هفته گذشته نيز نيروهای امريكايی نيمه شب به خانۀ يك باشندۀ شهر هرات حمله كردند و ۲ تن از اعضای اين خانه را با خودشان برده اند.

اما ریيس شورای ولايتی هرات گفته است كه تاكنون هيچ خبری از سرنوشت افراد بازداشت شده در دست نيست.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .