شرم آورترين دانشگاه های دنیا کدامند؟!!

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 5354
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 5354
    بازدید ماه : 5915
    بازدید کل : 136860
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

شرم آورترين دانشگاه های دنیا کدامند؟!!



دانشگاه های آمریکا تنها نماد علم و دانش نیستند، اتفاقاتی که در زیر پوست برخی از این مراکز علمی می افتد به واقع غیر قابل باور است!

"بر اساس بررسي هاي صورت گرفته توسط موسسه تحقيقاتي "پرينستون"، "دانشگاه ويرجينياي غربي" از لحاظ محيط غير اخلاقي و انجام اعمال ناشايست همچون "روابط جنسي، استعمال مواد مخدر و مشروبات الكلي، پارتي هاي مفتضح شبانه، رفتارهاي خشونت آميز و تعداد دانشجويان اخراجي در سال" در رده نخست قرار گرفته است".

بنابر گزارش پوليس " تنها در طول هفته گذشته ۱۰۰ دانشجو از این دانشگاه به خاطر خشونت هاي جنسي، خريد و فروش و استعمال مواد مخدر در دانشگاه و ساير تخلفات جهت امر بازجوئي به اداره پليس احضار شدند.

۱۱۵ مورد اخراج از این دانشگاه در طي يك سال از نمونه هاي ديگر وجود بي نظمي كامل است كه مجموعه همه اينها باعث گرديده كه موسسه پرينستون اين دانشگاه را از ميان ۲۰ دانشگاه برتر آمريكا از لحاظ بي نظمي و غير اخلاقي بودن، در رده اول قرار دهد و در نهايت اين دانشگاه عنوان شرم آورترين دانشگاه را در آمريكا به خود اختصاص دهد و حتي از دانشگاه هایي چون اوهايو و يوتا هم جلو بزند!!

گزارش های پولیس حاکی از آن است که آخر هفته ها (روزهاي شنبه و يك شنبه) در دانشگاه ويرجينياي غربي غوغائي برپاست. بي بندباري هاي بيش از اندازه در پارتي هاي شبانه، سر و صدا موزيك و دانشجويان مست كه با انجام اعمال شنيع و خشونت هاي رفتاري همه ساكنين محل را عاصي كرده اند از جمله ویژگی های این دانشگاه است.

فقط در طول هفته جاری موارد زيادي پرونده كيفري تشکیل شده كه همگي مربوط به دانشجويان اين دانشگاه مي شود، ازجمله دو مورد حمله به پوليس، سه مورد رانندگي در حالت مستي، ۶ مورد خشونت جنسي، ۵ مورد آزار و اذيت صاحبان فروشگاه .

به نظر می رسد آزادي جنسي بيش از حد در دانشگاه هاي آمريكا كه زمانی به عنوان آزادي مدني و حق شهروندي محسوب می شد امروزه تحصیل و تدریس را در این دانشگاه ها زیر سوال برده است.

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .