تقدیر از 20 فارغ التحصیل دختر در بخش تکنالوجی

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 3324
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 3324
    بازدید ماه : 3885
    بازدید کل : 134830
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

تقدیر از 20 فارغ التحصیل دختر در بخش تکنالوجی



یک گروه ۲۰ نفری از دخترانی که در بخش تکنالوجی معلوماتی دوره ای آموزشی را در کشور هند گذرانده بودند، از سوی وزارت زنان کشور مورد تقدیر قرار گرفتند.

این گروه ۲۰ نفری که ۲۰ روز در کشور هند، آموزشهایی را در راستای تکنولوجی معلوماتی دیده اند؛ ‌در یکی ازآکادمی ها در کشور به نام سیسکو، آموزش فرا گرفته اند.

امیر زی سنگین دریک مراسم مشترک با مقامات وزارت امور زنان، ضمن تقدیر از این شاگردان، خاطرنشان ساخت؛ وزارت مخابرات و تکنالوجی معلوماتی، از سال ۲۰۰۲ بدین سو با همکاری اداره انکشافی سازمان ملل متحد، ۸ آکادمی سیسکو را در نقاط مختلف کشور ایجاد کرده که تا حال به تعداد ۳۶۰۰ نفر از این مراکز در بخش تکنالوجی معلوماتی فارغ شده اند.

به گزارش جمهور: وی افزود؛ این مراکز در دانشگاههای ولایاتی چون هرات ، مزار شریف ، خوست و ۵ آکادمی دیگر در شهر کابل، در حال حاضر فعالیت دارند و که یکی از این آکادمی ها در چوکات وزارت امور زنان فعالیت میکند؛ بگفته ی وی این مراکز تا به حال ۳۶۰۰ فارغ داشته که از این میان ‌۵۰۰ عضو آن دختر می باشد.

آقای سنگین تصریح کرد: زمانی در کشور تکنالوجی رشد میکند، که ما توجه کاملی به ظرفیت ها داشته با شیم؛ زیرا بدون داشتن ظرفیت قوای بشری، نمی توان تکنالوجی معلوماتی را عملی نمود و آن را در بخش هایی چون تجارت، ‌فعالیت های اقتصادی و حکومت داری مورد استفاده قرار داد.

به گفته وی؛ ‌درکناراین آکادمی ها، ‌انستیتوت تکنالوجی معلوماتی درسطح لیسانس آموزشهایی را به متقاضیان می دهد که تا حال طی دو دوره، به تعداد ۱۰۴ انجنیر فارغ داشته است.
وی ضمن تشکر از مقامات هندی در رابطه با این برنامه ی ۲۰ روزه گفت؛ در حال حاضر صدها جوان افغانستانی در دانشگاه های کشور هندوستان مشغول فراگیری تحصیلات عالی هستند و ما به نمایندگی از حکومت افغانستان خواهان این هستیم تا زمینه ی آموزش برای دیگر دختران افغانستانی نیز در این کشور فراهم گردد.

حسن بانو غضنفر وزیر امور زنان کشور خاطر نشان ساخت که توانمند سازی زنان از مسوولیت های اساسی این وزارت بوده و این نهاد تلاش میکند تا زمینه رشد زنان را در عرصه های مختلف فراهم کند.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .