لیگ برتر انگلستان؛ پیروزی پر گل آرسنال و ادامه ماجرای تری و فردیناند

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 711
    بازدید دیروز : 817
    بازدید هفته : 1528
    بازدید ماه : 2089
    بازدید کل : 133034
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

لیگ برتر انگلستان؛ پیروزی پر گل آرسنال و ادامه ماجرای تری و فردیناند

 

 

لوکاس پودولسکی

بعد از نزدیک به دو هفته تعطیلی لیگ برتر، از دیروز تنور فوتبال جزیره دوباره داغ شد. آرسنال در ورزشگاه امارات ساتهمپتون را شش بر یک درهم کوبید، در دیدار چلسی و کوئینز پارک رنجرز، آنتون فردیناند از دست دادن با جان تری خودداری کرد و در ورزشگاه اولدترافورد منچستر یونایتد به لطف مدافعان و دروازبان ویگان، چهار بر صفر این تیم را شکست داد.

آتش بازی توپچی ها؛ آرسنال ۶- ساوتهمپتون ۱

آرسنال دیروز با چهارگل در نیمه اول ساوتهپتون را در هم کوبید. گل به خودی" جوس هویویلد" در دقیقه ۱۱ پیش درآمد، دیگر گل‌های توپچی ها شمال لندن بود.

لوکاس پودولسکی در دقیقه ۳۱، اولین گل خود را در ورزشگاه امارات، را با ضربه بی نقص از روی ضربه کاشته در فاصله ۲۵ متری به ثمر رساند تا آرسنال با گذشت نیم ساعت از زمان بازی دو بر صفر از قدیسان جنوب بریتانیا پیش بیفتند.

در فاصله ۸ دقیقه یعنی از دقیقه ۳۰ تا ۳۸، ژروینیو و مدافع ساوتهمپتون با زدن دو مین گل به خودی، نتیجه بازی را چهار بر صفر کردند.

اما در پایان نیمه اول خروج بد شزنی از دروازه توپ را نصیب دنی فاکس کرد تا او تنها گلزن ساتهمپتون در این بازی باشد.در نیمه دوم تماشاگران آرسنالی، انتظار تکرار نتیجه نیمه اول را داشتند، ولی آرسنال در این نیمه با دو گل ژروینو و تئو ولکات، ساوتهمپتون را با شش گل به خانه فرستاند. ساوتهمپتون بدون امتیاز در انتهای جدول لیگ برتر انگلستان قرار دارد.

سه بازی سخت و سه باخت در برابر منچسترسیتی، منچستر یونایتد و آرسنال در شروع لیگ تازه، ساوتهمپتون در حسرت یک امتیاز نگه داشته است. بعد از جدا شدن رابین فان پرسی و آلکس سانگ برخی از رسانه ها آینده روشنی برای آرسنال متصور نبودند ولی به نظر می آید، با توجه به عملکرد عالی لوکاس پودولسکی و سانتی کازولا در چهار بازی گذشته، توپچی‌های شمال لندن توانسته اند جای خالی سانگ و فان پرسی را پر کنند.

آرسنال سه شنبه شب، در مرحله اول لیگ قهرمانی اروپا در فرانسه با مون پولیه بازی خواهد کرد.

اولین برد شیرها؛ آستون ویلا ۲ – سوانزی ۰

آستون ویلا سوانزی

ضربه مواج "ماتیو لوتون" در دقیقه ۱۶ و اولین گل "کریستیان بنتکه" در دقیقه ۸۸ باعث شد آستون ویلا، اولین برد این فصل را تجربه کند. قوهای سوانزی هم که هفته گذشته ۲-۲ با ساندرلند مساوی کرده بودند، با عملکرد بد خط دفاعی اولین شکست این فصل را پذیرفتند.

دفاع هوشمندانه آستون ویلا مانع از پاسکاری همیشگی خط هافبک سوانزی شد، اما آستون ویلا در خط حمله هم برای زدن گل اشتیاق فراوان داشت. در درون دروازه هم، "برد گازان" که به شی گیون ایرلندی ترجیح داده شده بود،با عکس العمل های به موقع دروازه آستون ویلا را بسته نگه داشت.

مدافعان سوانزی در ورزشگاه ویلا پارک، روز پر اشتباهی را پشت سر گذاشتند. مایکل لادروپ، سر مربی سوانزی در این بازی مجبور بود ترکیب همیشگی خط دفاعی این تیم را تغییر دهد چرا که دو بازیکن اصلی خط دفاع یعنی "نیل تیلور" و "چیکو فلاورز" را به علت مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت.

بازگشت "برباتف" با دوگل؛ فولهام ۳- وست بروم ویچ ۰

دیمتری برباتف

دیمیتری برباتف با زدن دو گل در بازی خانگی، به شکست ناپذیری وست بروویچ ده نفره از آغاز فصل پایان داد.

مهاجم بلغاری فولهام در دقیقه ۳۲، با ضربه‌ای عالی از داخل محوطه ۱۸ قدم توپ را به گوشه دروازه وست بروم فرستاد و در وقت های اضافه نیمه اول از روی نقطه پنالتی نتیجه را دو بر صفر کرد.

اما در فاصله دوگل برباتف، در دقیقه ۳۸ پیتر اودموینگی به خاطر لگدی که به "شاسا ریشتر"زد، کارت قرمز مستقیم دریافت کرد و از زمین اخراج شد. پس از این گل وست بروم، با یک بازیکن کمتر سعی در جبران نتیجه داشت ولی مهاجمان این تیم نتوانستند در مقابل دروازبان فولهام موفق باشند.

در این بازی مارک شوایزر، دروازبان فولهام با دفع ضربه لوکاکو مهاجم بلژیکی وست بروم روز خوبی را پشت سر گذاشت.

اما گل سوم میزبان را استیو سیدول یک دقیقه مانده به وقت قانونی بازی، وارد دروازه وست بروم کرد تا فولهام به یک پیروزی آسان در خانه دست یابد.

اما دیمیتری برباتف که به نظر مارتین اونیل سرمربی این تیم " بزرگترین خرید باشگاه فولهام" است، در دومین بازی پایش به گلزنی باز شد. او در این بازی محور اصلی حملات فولهام بود و با حرکات ماهرانه خود فرصت را برای سایر بازیکنان بوجود می آورد.

گلزنی بدون فان پرسی؛ منچستر یونایتد ۴- ویگان ۰

منچستر یونایتد- ویگان

منچستر یونایتد مقابل ویگان، رابین فان پرسی را از ابتدا روی نیمکت نشانده بود. فان پرسی که در بازی هلند برابر مجارستان تنها یک نیمه در زمین حضور داشت، از دقیقه ۷۱ و به جای پل اسکولز به زمین رفت ولی نتوانست گلی به ثمر برساند.

در دقیقه چهار بازی در صحنه ای مشکوک، منچستر یونایتد صاحب پنالتی شد. دنی ولبک مهاجم منچستر یونایتد با فرار از گوشه زمین ویگان وارد محوطه جریمه این تیم شد و در موقعیتی تک به تک با علی الحبسی دروازبان ویگان روی زمین افتاد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد، اما خاویر هرناندر ضربه پنالتی را همان جایی زد که علی الحبسی شیرجه رفته بود.

منچستر یونایتد در نیمه دوم و از دقیقه ۵۰ به بعد راه دروازه ویگان را پیدا کرد. پل اسکولز با استفاده از اشتباه دروازه‌بان ویگان در دقیقه ۵۱ اولین گل منچستر را به ثمر رساند. بازیکن ۳۷ ساله منچستر یونایتد در هفتصدمین بازی خود برای این تیم با استفاده از اشتباه دروازبان ویگان توپ را به طاق دروازه این تیم کوبید.

هرناندز در موقعیتی مشکوک به آفساید و روی ارسال کوتاه " آلکس بتنر" منچستر را دو بر صفر جلو انداخت. اما بتنر تنها چند دقیقه بعد از گل هرناندر با دریبل مدافعان ویگان و از زوایه ای بسته دروازه ویگان را برای بار سوم باز کرد.

نیک پاول که در نیمه دوم برای منچستر یونایتد وارد زمین شده بود در دقیقه ۸۲ با ضربه‌ای سنگین از بیرون محوطه جریمه ویگان نتیجه چهار بر صفر کرد. منچستر یونایتد در این بازی نشان داد که بدون فان پرسی هم قدرت گلزنی دارد. تنها نکته منفی منچستر در این بازی هواداران این تیم بودند که بر علیه لیورپول و ماجرای قربانیان حادثه هیدلزبورو شعار دادند.

بازیکنان ویگان در این بازی نتوانستند فشار لازم روی خط میانی منچستر وارد کنند و همین یکی از دلایل باخت پر گل این تیم مقابل شیاطین سرخ بود.

ماجرای دست دادن؛ کوئینز پارک رنجرز ۰ - چلسی۰

جان تری و آنتون فردیناند

ماجرای دست دادن، آنتون فردیناند و جان تری قبل از بازی چلسی و کوئینز پارک رنجرز مورد توجه رسانه‌های بریتانیایی بود. اختلاف این دو بازیکن به بازی فصل پیش این دو تیم باز می گردد.

پس از آن بازی، آنتون فردیناند، جان تری را متهم به توهین نژاد پرستانه کرد که البته دادگاه بازیکن ملی پوش انگلستان را در مورد این اتهام تبرئه کرد. با آغاز بازی این دو تیم هنگامی که دوربین های تلویزیونی آنتون فردیناند را دنبال می کردند او از دست دادن با جان تری در شروع بازی خودداری کرد تا مهمترین اتفاق بازی شکل بگیرد.

چلسی بازی را بهتر از کوئینز پارک رنجرز آغاز کرد. بازیکنان این تیم در دو صحنه در محوطه جریمه سرنگون شدند ولی داور هیچ کدام از آنها را پنالتی نگرفت.

اما تیم میزبان یعنی کوئینز پارک رنجرز در نیمه دوم بازی را در دست گرفت و بابی زامورا در این نیمه می توانست دروازه پیتر چک را باز کند که این دروازه بان با واکنش عالی مانع از ورود توپ به دروازه چلسی شد.

ادین هازارد هم در ادامه می توانست چلسی را به چهارمین پیروزی فصل برساند، ولی ضربه او با اختلاف زیادی از بالای دروازه کوئینز پارک رنجرز به بیرون رفت تا امتیازها بین دو تیم تقسیم شود.

تقسیم امتیازها؛ منچستر سیتی ۱- استوک۱

منچستر سیتی ساندرلند

گل ژاوی گارسیا، خرید تازه منچستر سیتی در این فصل، امتیازها بین استوک و منچستر سیتی را تقسیم کرد.

پیتر کروچ در وضعیتی مشکوک به خطای هند، میزبان را یک بر صفر پیش انداخت، کروچ در دو مرحله توپ به دستش برخورد کرد، ولی از چشمان داور پنهان ماند.

اما گارسیا از روی ضربه آزاد ارسالی کارلوس ته‌وز نتیجه را یک بر یک کرد.استوک در این بازی مایکل اوون را به زمین فرستاد ولی او نتوانست کاری از پیش ببرد.

قهرمان فصل پیش با حرکت ادین ژکو در دقایق انتهای بازی می توانست پیروز این بازی باشد ولی مدافع استوک در لحظه آخر توپ را از روی خط دروازه دفع کرد. در این بازی نبود سرجیو آگوئورو مهاجم آرژانتینی منچستر سیتی به چشم می آمد، توز و بالوتلی هیچ کدام نتوانستند جای خالی او در این تیم را پر کنند.

منچستر سیتی سه شنبه این هفته در اولین روز لیگ قهرمانی باشگاه‌های اروپا با رئال مادرید روبرو خواهد شد.

توقف در خانه گربه‌های سیاه؛ لیورپول ۱ - ساندرلند۱

سوارز

لیورپول بعد از ماجرای آشکار شدن تحقیقات مربوط به حادثه هیلزبورو، میهمان ساندرلند بود. سرخ پوشان لیورپول که در چهار بازی اول خود نتوانسته بودند به پیروزی برسند، در مقابل ساندرلند شروع خوبی داشتند. فابیو بورانی مهاجم لیورپول در شروع بازی دو ضربه مناسب به سمت دروازه میزبان زد که واکنش دروازه‌بان مناسب این تیم را در پی داشت.

با وجود حملات لیورپول، این ساندرلند بود که به گل رسید. در دقیقه ۲۹ کریک گاردنر توپی را زمینی را روی دروازه لیورپول فرستاد و دارن فلچر هم با جایگری مناسب توپ را وارد دروازه پپه رینا دروازبان لیورپول کرد.

گلن جانسون می توانست لیورپول را به گل برساند ولی ضربه او به تیر افقی دروازه برخورد کرد. استیون جرالد هم می توانست دروازه گربه های سیاه ساندرلند را باز کند ولی ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت تا لیورپول در حسرت اولین پیروزی فصل باقی بماند.

در دقیقه ۷۱ سوارز در یک رفت و برگشت توپ را از گوشه محوطه جریمه وارد دروازه ساندرلند کرد تا نتیجه یک بر یک مساوی شود. لیورپول پس از این بازی با چهار امتیاز در رده هفدهم جدول لیگ برتر است.

نفس راحت مرد پرتغالی؛ تاتنهام ۳ - ردینگ۱

ژرمین دفو-تاتنهام

در یکی از دو بازی روز یکشنبه، تاتنهام میهمان ردینگ بود. تاتنهام در سه هفته گذشته دو مساوی و یک باخت را در کارنامه خود داشت و آندره ویلاش بوآش برای کسب اولین پیروزی فصل به شدت از سوی هواداران این تیم تحت فشار بود.

از سوی دیگر ردینگ که یکی از تازه وارده های این فصل لیگ برتر است، با یک بازی کمتر نسبت به تیم های دیگر، به دنبال پیروزی در بازی خانگی بود.

نمایش عالی بازیکنان تاتنهام در بازی مقابل ردینگ به نوعی پاسخ مناسبی برای منتقدان آندره ویلاش بواش بود. ژرمین دفو با ضربه دقیق به گوشه دروازه در نیمه اول تاتنهام را یک بر صفر پیش انداخت.

تاتنهام برای رسیدن به گل دوم تا نیمه دوم صبر کرد، در دقیقه ۷۱ گرت بیل نتیجه را دو بر صفر کرد.

ژرمین دفو در دقیقه ۷۴ و سه دقیقه پس از گل دوم تاتنهام، با حرکت از میانه زمین و جا گذاشتن دو مدافع حریف، توپ را به زیبایی وارد دروازه ردینگ کرد. پس از این گل، ردینگ برای زدن گل حملات محتلفی روی دروازه تاتنهام انجام داد و در وقت های اضافه بازی توسط رابسون کانو به تنها گل خود رسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

برچسپ ها: ,

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .