مرسی هم علیه اسراییل موضع گرفت

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 5408
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 5408
    بازدید ماه : 5969
    بازدید کل : 136914
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

مرسی هم علیه اسراییل موضع گرفت



سایت دویچه وله(DW) نوشت: «محمد مرسی، اولین رئیس‌جمهور منتخب مصر پس از براندازی حکومت حسنی مبارک، در سخنرانی خود در شصت‌وهفتمین مجمع عمومی سازمان ملل، بحران سوریه را "تراژدی عصر حاضر" خواند و گفت تا پایان دادن به جنگ در سوریه، از پا نخواهد نشست. رئیس‌جمهور مصر تاکید کرد که فرآیند گذار سیاسی در سوریه هرچه سریع‌تر و بدون مداخله نظامی خارجی باید انجام شود و دولتی بر سر کار بیاید که نماینده همه گروه‌های قومی و مذهبی باشد.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه، مرسی ‌همچنین تلویحا تهدیدهای اسرائیل به حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران را محکوم کرد و مقامات اسرائیل را مسئول به بن‌بست رساندن مذاکرات صلح در خاورمیانه دانست. او بدون اشاره مستقیم به زرادخانه‌های هسته‌ای اسرائیل، گفت: «خاورمیانه دیگر دیکتاتوری را نمی‌پذیرد، همان‌طور که امتناع هیچ کشوری از پیوستن به پیمان منع گسترش تسلیحات هسته‌ای را نخواهد پذیرفت، به‌ خصوص وقتی چنین وضعیتی با سیاست‌های غیرمسئولانه و تهدیدهای خودسرانه همراه شود.»

رئیس‌جمهور مصر تاکید کرد باید با چنین اقداماتی مقابله شود، تا "قانون جنگل" حکم‌فرما نشود، و از سایر کشورها خواست که ماهیت صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای خود را به جامعه جهانی اثبات کنند.

محمد مرسی همچنین مساله فلسطین و تشکیل یک کشور فلسطینی را از مهم‌ترین موضوعات پیش‌روی جهان خواند و گفت دنیا باید همه تلاش خود را به کار ببندد تا این مساله "بر اساس عدالت و با رعایت شان و حقوق فلسطینی‌ها" حل شود. او تاکید کرد "مردم فلسطین نباید از مواهبی نظیر آزادی و کرامت انسانی بی‌بهره بمانند." او گفت اجرا نشدن قطعنامه‌های سازمان ملل در تعیین قلمرو فلسطین "شرم‌آور" است.

آقای مرسی همچنین با اشاره به ماجرای فیلم جنجال‌برانگیز "بی‌گناهی مسلمانان" گفت: "آزادی بیان باید همراه با مسئولیت باشد تا ثبات و صلح جهانی را در معرض خطر قرار ندهد. آزادی بیان نباید به مجوزی برای حمله و هتاکی به ادیان تبدیل شود."

او خشونت‌های گسترده در کشورهای اسلامی را هم محکوم کرد؛ اعتراضاتی که در جریان آن دست‌کم ۵۱ نفر، از جمله کریس استیونز، سفیر آمریکا در لیبی، کشته شدند.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

برچسپ ها: ,

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .