پاکستان و کشتارمهاجرین افغانستانی!

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 833
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 833
    بازدید ماه : 1394
    بازدید کل : 132339
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

پاکستان و کشتارمهاجرین افغانستانی!

 

گزارش های مختلف و تکاندهنده خبری از وضعیت ناگوار مهاجرین افغانستانی در کشور همسایه پاکستان منتشر شده با مشاهده این همه مسایل بیننده آن را به زندگی واقعی این مهاجرین هموطن دنیای از پرسش و سوال و همینطور عالمی از رنج و اندوه را فرا روی انسان قرار می دهد و در ذهن انسان تداعی می کند که کشور همسایه دارای اعتقادات و ارزش های مشترک چگونه خود را حق می دهد که برای مردم بیچاره این سرزمین با این گونه رفتارهای غیرانسانی و خلاف تمامی موازین پذیرفته شده حقوق مهاجرت بین المللی رفتار نماید.

بلی مهاجرین افغانی در کنار جاده ها بدون هیچ سرپناهی شب را در کنار فرزندان اهل و عیال و اطفال کوچک شان به سرمی برند.
بعضی ها در اثر لت و کوب پولیس پاکستان بنام اینکه اعضای فامیل آنها در ارتش افغانستان ایفای وظیفه می نمایند، جان های خود را ازدست داده و بعضی ها راهی شفاخانه ها می شوند.
این قصه ی تلخ مهاجرت شان پایانی بدین سان، دانسته شده است. معلومات ها حاکی از آن است که صدها پناهجوی افغان که از پاکستان وارد ولایت ننگرهار شده در اعتراض به برخورد دولت پاکستان مبنی بر اینکه حکومت آن کشور درصدد آنعده مهاجرینی که فرزندان آنها فعلاً در افغانستان در ارگان های امنیتی مصروف نبرد و مقابله با اجیران و نوکرانی که تحت نام طالبان در افغانستان بخاطر کشتار و قتل عام مردم بی گناه و بی دفاع بخواست آن کشور مسیرهای شان تغیر می خورد، هستند گرفتار نموده به شکل بسیار فجیع و با بی رحمی تمام سرهای آنها را از تن جدا نموده و نیز با الفاظ زشت مانند افغانی زیر استعمار، بدبخت و... نا سزا گفته می شود که نماینگر کینه ورزی آن کشور را از گذشته ها با افغانان نشان می دهد.

گزارش ها می افزاید سیاست های ضد مهاجرت در پاکستان باعث شده است که هر روز پولیس آن کشور با مهاجران افغانستانی رفتار بد و خشن داشته باشند و متأسفانه هر روز از بین مهاجرین افغانی قربانی های زیادی به چشم می خورد.
چنانچه از چندی به این سو معلوماتی در مورد زندانیان افغان که در محبس های پاکستان زندانی هستند نیز شنیده می شود که این محبوسین را بنام های گوناگون اعدام نموده که قلب هرشنونده افغان را به داغ عزیزان هموطن شان جریحه دار و اشک ماتم را در خانه های آنها بوجود می آورد.

واقعیت این است که کشور تروریست پرور و همسایه (پاکستان) با وجودی که دایم به حسن همجواری و برادری حرف می زند اما درعمل خلاف معیارهای بین المللی حقوق بشر و خلاف حسن همجواری با مهاجرین افغانی رفتار نموده که حادثه قتل چند تن از شهروندان افغانی توسط پولیس پاکستانی، این ادعا را به اثبات می رساند و کشور مزبور از این ماجرا جز به منفعت خود بچیزی دیگری نمی اندیشد، همه این رفتارها، یعنی حمایت پاکستان از گروه های تروریستی و دهشت افگن به منظور بی ثبات سازی افغانستان را به نمایش می گذارد.

بنابر این به عنوان حرف آخر شورشیان و کسانی که گول تبلیغات کاذب این کشورها را خورده اند باید درک کنند امروز مردم بی چاره افغانستان درچه حالتی قراردارند و این آوارگی مردم ناشی از جنگ های طویل المدت این گروه های شورشی است که از یک طرف زمینه مداخلات کشورهای آزمند منطقه را در امور داخلی ما مساعد ساخته و از جانب دیگر مردم بی گناه و بی دفاع ما متقبل این چنین زحمات می گردند.
بناًء آنها باید از این خود کامگی و بی رحمی ها دست کشیده و با دولت خود یکجا شده و در کنارمردم به وطن خود مصدر خدمت واقع شوند و این کشور را در قطار سایر کشورهای پیشرفته برسانند تا دیگر شهروندان مظلوم ما قربانی سیاست های آزمندانه غربی ها و عرب ها و همسایگان نگردند.

بااحترام
محمداحسان پنجشیری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .