معرفی زنان فعال افغانستانی در اروپا

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 3561
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 3561
    بازدید ماه : 4122
    بازدید کل : 135067
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

معرفی زنان فعال افغانستانی در اروپا

 

 

محترمه زرغونه ولی زاده رییس گروپ شرکت های تکتاز و میلزرمونیش وعضو هیات مدیره اتاق های تجارت کابل و عضو هیات رهبری زنان تجارت پیشه افغانستان، محترمه مریم کوفی عضو کمیسون امور زنان در پارلمان افغانستان و نماینده مردم ولایت تخار در مجلس نمایندگان، محترمه شکریه بارکزی رییس کمیسون دفاعی مجلس نمایندگان افغانستان و محترمه داکتر سیما ثمر رییس کمیسیون مستقل حقوق بشر افغانستان به حیث زنان پیشتاز و فعال افغانستان در ساحه تجارت، سیاست، فرهنگ و امور زنان در اروپا معرفی شدند.

اخیرا کنفرانس بین المللی زنان و حقوق بشر در کشور هالند برگزار گردیده بود.
در این کنفرانس بین المللی بیش از چهارصد نفر افغانستانی از داخل و از خارج از کشور به شمول نمایندگان کشور های تاجیکستان، اذربایجان، ترکیه، چین، روسیه و همچنان نمایندگان زنان عرب و نمایندگان زنان کشورهای اروپایی و افریقایی، نمایندگان رسمی کشور هالند، نمایندگان احزاب سیاسی هالند، اعضای کوردیپلوماتیک اشتراک داشتند.

شهزاده احسان الله پسر اعلیحضرت امان الله خان غازی و نمایندگان زنان افغانستان از داخل کشور هم از جمله شاملین این کنفرانس بین المللی بودند.

پیام های متعددی از مراجع مختلف از جمله از جانب مقامات بلند پایه هالندی و مقامات بین المللی عنوانی این کنفرانس بین المللی مواصلت نموده بود.
در این پیام ها از خدمات شایان محترمه زرغونه ولی زاده، مریم کوفی، شکریه بارکزی و داکتر سیما ثمر به حیث زنان پیشتاز، فعال و برجسته افغانستان در ساحه تجارت، سیاست و امور زنان یاد اوری شده که مورد استقبال مشمولین این کنفرانس بین المللی واقع گردید.

در این پیام ها ضمن یاد اوری و ستایش از این زنان پیشتاز و فعال افغانستانی ارزوی مو فقیت مزید برای همه زنان افغانستان در امور محوله شان شده است.
شایان ذکر است که این نخستین باری است که از زنان افغانستانی در اروپا به این سطح بلند یاد اوری میگردد که باعث افتخار زنان افغانستان میبا شد.

باید گفت که محترمه زرغونه ولی زاده یکی از چهره های موفق زنان افغانستانی در امور تجارت در افغانستان بوده و گذشته از فعالیت های دیگر تجارتی شان شرکت ترانسپورتی مو فق بین المللی تحت رهبری شان در افغانستان تحت نام تکتاز فعالیت می نماید که نقش و رول مهمی در انتقال اموال و اقلام مورد نیاز اولیه مردم افغانستان دارد.

محترمه شکریه بارکزی، مریم کو فی و داکتر سیما ثمر هم در بخش های خویش فعال بوده و فعالیت های شان در باره بهبود وضع زنان در افغانستان در جای خود قابل قدردانی و ستایش میباشد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .