همه با هم، پیش به سوی نابودی افغانستان!!!

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 714
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 714
    بازدید ماه : 1275
    بازدید کل : 132220
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

همه با هم، پیش به سوی نابودی افغانستان!!!

 

دولتمردان دلسوز افغانستان نیز در قبال این همه توطئه طالبان ، غرب و برخی همسایگان، به جای اینکه به فکر مقابله با این همه فرهنگ ستیزی باشند، به فکر هر برنامه ای برای پر آب و رنگ شدن رسانه های خصوصی شان، جهت کسب درآمد بیشتر هستند به غیر از ترویج فرهنگ ناب اسلامی .

گویا همگان دست به دست هم داده اند تا در نابودی فرهنگ مردم افغانستان سهیم باشند. طالبان و اربابانشان از یک سو، مقامات داخلی از سوی دیگر.

گفته می شود در برخی نقاط شرق کشور، مکاتب از سوی مخالفین دولت افغانستان تهدید به مسدود شدن می شود و گروه طالبان همواره مردم را تهدید می کنند، که فرزندان شان را به مکتب نفرستند، یا از فرا گرفتن علوم جدید بهره مند نشوند.

نا گفته پیدا است که گروه طالبان با اطاعت از اوامر بیگانگان (غربی ها ، عربها و پاکستان) از هیچ نوع تلاشی برای به تباهی کشاندن مردم کشور دریغ نمی ورزند تا جایی که مانع رفتن شاگردان به مکتب میشوند. آنها اطفال و نوجوانان را که آینده ساز برای فردای این سرزمین هستند و به شوق و علاقه فراوان خواهان کسب علم و دانش می باشند تا مصدر خوب خدمت به مردم و جامعه شان شوند، را از رفتن به مدارس و مکاتب باز می دارند تا ثابت سازند که مزدوران بیگانگانی هستند که تمایل به پیشرفت افغانستان ندارند.

اینکه می گوییم طالبان اجیر شده دست غرب هستند به این دلیل است که همانگونه که بارها مطرح شده، فعالیت برخی از گروهای مذهبی نیروهای خارجی مستقر در کابل برای گسترش مسیحیت در کشور ما رو به افزایش است.

با وجود اینکه در ظاهر طبق دستور ارتش آمریکا ، نشر انجیل در افغانستان ممنوع است، اماخبرهای رسیده حاکی از آن است که سربازان خارجی با ترجمه کتابهای انجیل به زبانهای پشتو و فارسی دری سرگرم تبلیغ آیین مسیحیت می باشند.

چندی پیش نیز تعداد زیادی انجیل به زبان‌ های پشتو و دری در مکانی نامعلوم چاپ و به پایگاه بگرام انتقال یافته تا بین شهروندان افغانستان توزیع شود. از آنجایی که هیچ خارجی قصد ندارد زبان پشتو یا دری را با خواندن انجیلهای چاپ شده به این دو زبان یاد بگیرد، بنابراین تنها علت چاپ کردن و آوردن این کتاب ها به افغانستان، توزیع کردن آن در میان مردم افغانستان است.

واضح و روشن است که هدف از آمدن آمريكا به افغانستان كمك به مردم ما نيست. بلكه غربیها اهداف خاص خود مانند دسترسي به منابع طبيعي و دست نخورده، ترويج تمدن غربي و اشاعه دين مسيحيت را دنبال می نمایند.

این پایمال کردن فرهنگ و دین مردم افغانستان مختص به طالبان و اربابان غربی شان نیست، چرا که برخی از اتباع کشورهای همسایه شمالی افغانستان نیز با اجاره کردن خانه هایی در کابل، از آن به عنوان کلیسا استفاده می کنند و به دانشجویان افغانستانی درس مسیحیت می دهند. اینان با استفاده از اساتید مجرب کتاب انجیل را برای دانشجویان قرائت و محتوای آن را تفسیر می نمایند.

در این میان مسئولین و مقامات داخلی چه می کنند؟ دولتمردان دلسوز افغانستان نیز در قبال این همه توطئه طالبان ، غرب و برخی همسایگان، به جای اینکه به فکر مقابله با این همه فرهنگ ستیزی باشند، به فکر هر برنامه ای برای پر آب و رنگ شدن رسانه های خصوصی شان، جهت کسب درآمد بیشتر هستند به غیر از ترویج فرهنگ ناب اسلامی.

شما خوانندگان عزیز انصاف دهید، آیا به اندازه یک دهم از زمانی که به برنامه های طنز، رقص و آواز خوانی، اجرای موسیقی زنده، سریالهای هندی در رسانه های ملی و خصوصی افغانستان پرداخته می شود، آیا به مسائل احکام شرعی و تفسیر کلام الله مجید پرداخته می شود؟

روشن است زمانیکه مسئولین داخلی هیچ تلاشی در راستای گسترش فرهنگ ناب محمدی (ص) انجام ندهند و هیچ ارزش و بهایی برای تفسیر و ترویج برنامه های اسلامی قائل نشوند، دیگران این کار را با گسترش فرهنگ خود انجام خواهند داد و خوشبختانه یا متاسفانه برای این کار نیرو هم کم ندارند. از بازماندگان کمونیست و کشیشان مسیحی گرفته تا افراط گرایان وهابی آل سعود و طالبانی که متخصص در بدنام ساختن اسلام هستند.

ولی کو گوش شنوا؟ این مسئولین و حتی برخی علما تنها به فکر دنیا و کرسی ریاست خود هستند، غافل از اینکه دنیای دیگری نیز به پیش است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .