آی اس آی در پی تفرقه افکنی در پاکستان!

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 640
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 640
    بازدید ماه : 1201
    بازدید کل : 132146
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

آی اس آی در پی تفرقه افکنی در پاکستان!

 

در این اواخر بی نظمی های گسترده، ایالت بلوچستان پاکستان را فرا گرفته است که عامل اصلی این وضعیت نظامیان پاکستانی بوده و مردمان بلوچ و هزاره ایالت بلوچستان از رفتارهای زشت و غیرانسانی ارتش پاکستان نهایت به ستوه آمده اند.
در اصل نظامیان پاکستانی هیچگونه توجه در قبال مردم ملکی آن کشورنداشته و مردم از ظلم و ستم آنان به ستوه آمده است.
این مسئله نشان دهنده آنست که ارتش پاکستان کرامت و رسالت بلوچ ها را پایمال نموده و خلاف تمام آموزه های دین مبین اسلام و قوانین بین المللی عمل می نماید.

به هرحال رسانه های جمعی که بازتاب دهنده رویداد های مهم درکشور و جهان هستند این موضوع را گزارش می دهد که ایالت بلوچستان از چند هفته به اینسو شاهد، ترورافراد برجسته هزاره و بلوچ های ساکن آن ایالت بوده که واکنش های جهانی را در پی داشته است و نظامیان آن کشور که به بی مروتی و قساوت قلبی شهرۀ عام و خاص اند احزاب و سازمانهای گویا دینی و مذهبی را تشکیل داده اند تا به سرکوب بلوچ ها وسایراقوام آزادیخواه آن کشوربپردارند.
در این میان ازهمه مهمتر لشکرجنگوی است که کشتارهزاره های ایالت بلوچستان را جایزدانسته و آنانرا به شکل مرموزانۀ به قتل میرساند، پس این نشان دهنده آنست که وضعیت امنیتی پاکستان رو به و خامت گرائیده و اوضاع را بیشتر بحرانی ترخواهد ساخت و مردم ملکی پاکستان را با چالش های گوناگون مواجه می سازد.

همچنان دیده می شود که نظامیان پاکستان بگونه که تروریستان را همواره در خاک شان پرورش و آموزش میدهند با حملات انتحاری و انفجاری که ده ها تن مردم ملکی و بی گناه ما را به شهادت میرسانند.
حالا درچنین و ضعیت خود پاکستان درگیرمانده که نمی تواند مانع بی نظمی ها شود. به گمان کامل درعقب این و ضعیت ناگوار درآن ایالت، دست آی اس آی پاکستان نهفته است و همان نابسامانی ها موجود در آن مناطق به دستور سازمان استخبارات آن کشورعملی میگردد زیرا که ازسالهای متمادی به اینسو بلوچ های پاکستان در استبداد، ظلم و ستم نظامیان قرارداشته حق و حقوق شهروندی شان تلف گردیده و ذخایر معدنی که در آن ایالت موجود است صلاحیت عام تام آن بدست نظامیان می باشد و مردمان بلوچستان در فقر و تنگدستی به سرمی برند و ناگزیر هستند تا از دولت پاکستان حق آزادی و استقلالیت نمایند اما متاسفانه چون در این مناطق بزرگترین معادن نفتی وجود دارد و نظامیان آن کشور تلاش میورزند تا همیشه این مناطق را تحت تسلط خود قرارداده و بالای بلوچ ها فشارهای متعدد سیاسی و نظامی را وارد نموده و آنان را با به زندان می اندازد و یا به طور مغرضانه به قتل میرساند.
با احترام
فیصل"شریفی"



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .