مردم از دست این آمریکاییها به فغان آمده اند!

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 941
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 941
    بازدید ماه : 1502
    بازدید کل : 132447
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

مردم از دست این آمریکاییها به فغان آمده اند!

 

 

به گزارش بخش سیاسی شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، انتشار یک فيلم ويدئويي جديد نشان مي‌دهد که موترهای نيروي دريايي ارتش امريکا، املاک مردم افغانستان را در مناطق مسکوني در ولایت هلمند تخريب مي‌کنند.

اين فيلم نشان مي‌دهد که موترهای نظامي منازل مسکوني باشندگان این مناطق را به بهانه پاکسازي جاده‌ها از ميادين ماين براي سربازان و وسایط نقلیه شان ويران مي‌کنند.

ارتش امريکا ادعا مي‌کند: شبه نظاميان طالبان بمب‌های زیادی را براي هدف قرار دادن نيروهاي تحت رهبري امريکا کار گذاشته‌اند. لذا اين عمليات به منظور انهدام مواد منفجره تعبيه شده مشهور به بمب‌هاي کنار جاده‌اي انجام شده است.

اين در حالي است که تصاوير گرفته شده از اين عمليات نشان مي‌دهد موترهاي نيروی دريايي ارتش امريکا از ميان مناطق مسکوني راه‌هاي جديدي را برای خود باز مي‌کنند و اصلا بحث پاکسازی جاده های قدیمی مطرح نیست. آمریکاییها به صلاح دید خود جاده های جدیدی را برای نیروهایشان احداث می کنند.

در این میان ساکنان مناطق نيز مجبور به تخليه منطقه پيش از شروع عمليات هستند. بارها نیز شکایت این مردم به نهادهای دولتی جاری شده است اما هیچ یک از مسئولان حاضر به پیگیری این قضیه نیستند. در این اواخر هم که به همت رئیس جمهور کرزی بحث مصونیت قضایی سربازان خارجی در افغانستان مطرح شده و احتمالا طی چند ماه اخیر این موضوع به تصویب برسد که هر سرباز خارجی که در افغانستان مرتکب هر جرمی شد، دولت افغانستان حق محاکمه وی در داخل کشور را ندارد و محاکمه باید در آمریکا صورت گیرد.

همان قانون کاپیتولاسیون که براساس آن اگر سرباز آمریکایی رئیس جمهور افغانستان را به قتل برساند، هیچ کس حق محاکمه وی را ندارد. اما اگر رئیس جمهور افغانستان یک سگ آمریکاییها را آزار و اذیت کند، حتما باید محاکمه شود. بیچاره مردم ما که مجبورند در برابر این همه تجاوز و تعدی سکوت کنند!

البته سکوت مقامات افغانستان در برابر خودسری های آمریکا امری عجیبی نیست. بیش از ده سال است که غربیها هر کاری که بخواهند در کشور ما انجام می دهند و حق هرگونه اعتراضی از ما گرفته شده است.

یک نمونه دیگر از این تجاوزات غرب به حریم خصوصی مردم افغانستان، ساخت یک کشتی هوایی با هدف عملکرد جاسوسی توسط ارتش آمریکاست که قصد دارداين كشتي هوايي را كه توانايي انجام كار چندين هواپيماي بدون سرنشين را دارد در افغانستان مستقر كند.

اين كشتي هوايي چند منظوره با هدف انجام عمليات جاسوسي طراحي مي‌شود و از حس گرهايي با حساسيت و فناوري بالا كه توانايي شناسايي تلفن‌هاي همراه را دارند برخوردار است. از ديگر توانايي‌هاي اين كشتي هوايي امكان تصويربرداري و رديابي افراد در حال حركت است.

تاكنون هيچ تصويري از اين كشتي جنگي منتشر نشده است و قرار است پرواز آزمايشي آن در پايگاه هوايي مك گير ديكس انجام شود. يك مقام ارتش آمريكا اعلام كرد به محض اينكه عملكرد مطلوب اين كشتي هوايي مشخص شود تصاوير آن از طريق يوتيوپ منتشر خواهد شد.

جان كامينگز، سخنگوي ارتش آمريكا اعلام كرد: مراحل ساخت اين كشتي هوايي در حال اتمام است و تست موتور آن به زودي انجام خواهد شد و بلافاصله بعد از تستهای نهایی در مناطق جنوبی افغانستان به منظور ردیابی سران طالبان و القاعده مستقر خواهد شد.

بدین ترتیب دیگر حریم خصوصی هیچ یک از مردم افغانستان از گزند جاسوسی های نیروهای آمریکایی در امان نخواهد بود. در حال حاضر نیروهای خارجی به هر دلیلی هر موقعی از شبانه روز که بخواهند وارد خانه های مردم افغانستان می شوند، وسایل به اصطلاح آنها مشکوک را با خود می برند، زورگیری می کنند، منازل مسکونی را تخریب می کنند و ... از آخر هم هیچ خبری از نابودی طالبان و القاعده نیست.

گزارشات مردمی حاکی از آن است که مردم واقعا از این خودسری های نیروهای نظامی خارجی خسته شده اند و متاسفانه هیچ مقام مسئولی در دولت نیز حاضر به پاسخگویی در این رابطه نمی باشد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .