اسناد بزرگ‌ترین سرقت رژیم‌صهیونیستی

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 247
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 247
    بازدید ماه : 808
    بازدید کل : 131753
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

اسناد بزرگ‌ترین سرقت رژیم‌صهیونیستی

 

 

پایگاه اطلاع رسانی العوامیه به نقل از روزنامه مصری الیوم السابع اسنادی را منتشر کرده که پرده از بزرگ‌ترین سرقت تاریخی رژیم صهیونیستی برمی‌دارد.

الیوم السابع در این ارتباط می‌نویسد: دو چاه گاز به هم چسبیده " لویاثان" و "افرودیت" که رژیم صهیونیستی آن را در سال ۲۰۱۰ کشف کرد و ارزش ذخایر آن ۲۶۰ میلیارد دلار براورد شده است، در ۱۹۰ کیلومتری شمال دمیاط و در فاصله ۲۳۵ کیلومتری حیفا و ۱۸۰ کیلومتری لیماسول قرار دارند.

الیوم السابع در ادامه گزارش خود می‌افزاید: چاه های مذکور در آب های مصر و در دامنه جنوبی کوه "اراتوستن" واقع شده‌اند که تعلق این کوه به مصر و تحت حاکمیت بودن مصر بر آن از سال ۲۰۰ قبل از میلاد مسیح تثبیت شده است.

با این حال رژیم صهینویستی استخراج گاز از این اراضی عربی را از سال ۲۰۰۹ و با اعلام کشف چاه گاز تمار در مقابل شهر صور لبنان آغاز کرد که سرقت ذخایر نفتی و گازی مصر توسط رژیم صهیونیستی به شمار می‌آید.

این روزنامه مصری تاکید می‌کند: سرقت منابع گازی مصر توسط رژیم صهیونیستی در شرایطی انجام شد که حفاری در این منطقه حق قانونی و مشروع مصری‌ها بوده، ولی حاکمان خودفروخته مصر (حسنی مبارک و سران رژیمش) از آن چشم پوشی کرده‌اند.

الیوم السابع می‌نویسد: در زمان حاکمیت رژیم حسنی مبارک، مصر در سال ۲۰۰۳ هنگام تعیین مرزهای آبی خود با قبرس از تعیین خط آبی خود در مرزهای شرقی یعنی مرزهای آبی مصر - رژیم صهیونیستی خودداری کرد.

پس از آن رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۰ حفاری در آب‌های سرزمینی مصر را آغاز کرد و با یافتن چاه گاز و تعیین مرز آبی خود با قبرس در شرق از تعیین مرزهای آبی خود با مصر خودداری کرد تا به ادامه سرقت منابع گازی و نفتی این منطقه ادامه دهد.

الیوم السابع تاکید می‌کند، از آنجا که منابع نفتی و گازی یک کشور جزو ثروت ملی آن کشور و مردم آن کشور به شمار می‌آید و حال که رژیم حسنی مبارک، متحد غرب و رژیم صهیونیستی سرنگون شده، ترسیم مرزهای آبی مصر در شرق که با رژیم صهیونیستی مجاورت دارد، امری ضروری و اجتناب ناپذیر برای حفظ ثروت‌های ملی مصر به شمار می‌آید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .