رییس جمهور در مراسم فراغت افسران پولیس

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 587
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 587
    بازدید ماه : 1148
    بازدید کل : 132093
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

رییس جمهور در مراسم فراغت افسران پولیس

 

 

رییس جمهوری کشور میگوید عاملان کشتار شهروندان کشور روزی در برابر اعمال شان پاسخگو خواهند بود.
او همچنان خواهد گفت است که افغانستان در تمام زمنیه ها توانمند شده است در همین حال وزیر داخله کشور دست استخبارات منطقه را در ترور منصوبین امنیتی دخیل دانسته است.

محترم حامد کرزی که در مراسم هفتمین دور فراغت افسران پولیس در کابل صحبت میکرد آنان را محافظان شهروندان و سرزمین افغانستان خطاب کرد و گفت وظایف تان را بدون در نظر داشتن سلیقه های سیاسی و حزبی انجام دهید در این دور 535 افسر با درجه لیسانس فارغ شدند.

حامد کرزی ادامه داد : شما پاسدارهای تمام این خاک هستید در انجام وظیفه مطلقا غیر سیاسی هستید هیچ ترجیح سیاسی ندارید قانون افغانستان به دستتان است و محافظ قانون و نگهدارش هستید و بر اساس این قانون این وطن را نگاه میکنید.

ریس جمهوری کشور گفت : ما صلح می خواهیم اما تاکید کرد که عاملان کشتار شخصیت های ملی و مردم بیگناه کشور روزی در برابر این اعمال شان پاسخ خواهند داد.

حامد کرزی اضافه نمود : ما صلح می خواهیم و برای صلح کوشش میکنیم و آنها بدانند که هر قتلی که در این خاک کرده اند هر بزرگ این خاک را که شهید کردند هر وکیل این خاک را که شهید کردند هر کلان قومی که در این خاک شهید کرده اند هر عالم دینی این خاک را که شهید کرده اند هر معلم هر پدر و همسر و هر کودکی که خصوصا شهید کرده اند او در خاطر ما هست او فراموش نمیشود اگر از این خاک ماست یا بیگانه است بدانید که او فراموش نمیشه یک روزی جوابگو است.

رییس جمهوری کشور همچنان از توانمند شدن افغانستان در تمام زمینه ها سخن گفت و افزود ده سال بعد از جمله کشورهای قدرتمند در منطقه خواهیم بود.

حامد کرزی گفت : ده سال بعد این عاید ما چندین چند بالا می آید مطلق بپای خود انشاالله ایستاده می شویم طالع ما بهتر میشه و هزاران جوان ما به شمول پولیس به اردوی ملی و جوانان ملکی ما میروند به تعلیمات بهتر ده سال بعد این مملکت تان بسیار با قوت تر از امروز میباشد مملکت ما الحمدالله به طرف پیشرفت روان است به سمت ترقی روان است ده پانزده سال دیگر افغانستان درجمله ی کشورهای بسیار زور آور این منطقه میباشد.

در همین حال بسم الله محمدی وزیر داخله کشور با یاد آوری از توانایی ها و دست آوردهای پولیس ملی کشور در زمینه های گوناگون افزود استخبارات منطقه در شهادت منصوبان امنیتی نقش دارد.

بسم الله محمدی گفت : پولیس ملی افغانستان در حالیکه صلح را به عنوان راه حل مشکلات کشور باور دارد اما فتنه انگیزی های استخبارات منطقه در کشور عزیز خود را به هیچ صورتی برنمی تابیده و در امر دفاع از حریم و حقوق مردم عزیز خود امادگی کامل دارد.

به گفته مقام های وزارت کشور اکادمی پولیس کشور هفتاد و هفت سال پیش ایجاد شده و در جریان ده سال اخیر پانزده هزارو چهارصد چهل و هشت تن از این آکادمی فارغ شده اند که یکصد و هشتاد تن آنها را زنان تشکیل داده اند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .