نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 2713
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 2713
    بازدید ماه : 3274
    بازدید کل : 134219
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

کشاورزان به باغداری روی آوردند !

 

 

شماری از کشارزان ولایت پروان به باغداری روی آوردند. این کشاورزان می گویند که درآمد باغداری نسبت به کشاورزی بیشتر است و نیز هزینه ی کمتر بر می دارد.

به گزارش یک ، باغداری، مالداری و کشاورزی پیشه ی بیشتر باشندگان ولایت پروان را تشکیل می دهد و از همین رهگذر آنان درآمد به دست می آورند. شهردار سید خل ولایت پروان می گوید که در این شهرستان لبنیات بگونه ی وافر وجود دارد، اما نبود بازار سبب شده است تا فرآورده های این شهرستان به قیمت مناسب به فروش نرسد.

مشکل مکانیزه نبودن کشاورزی ونبود بازار مناسب در بخش مال داری شماری از باشندگان این ولایت را از کشاورزی دلسرد ساخته است و اکنون آنان به باغداری روی آورده اند.

در این ولایت یک باغ سی سال پیش ایجاد شده است و اکنون در این جا بادام، زردآلو، شفتالو و گیلاس به ثمر رسیده است. مسئول این باغ که پیش از این کشاورز بود اکنون باغداری را نسبت به کشاورزی ترجیح می دهد. اما شماری دیگر از باشندگان ولایت پروان از فارم مرغداری پول به دست می آورند، بگونه ی اوسط روزانه سیصد افغانی. بیشتر در این بخش بانوان مصروف هستند. اما مسئول وزارت زراعت و آبیاری می گوید که این بانوان برای مصاحبه حاضر نیستند و ما با یک تن از فامیل آنان مصاحبه می کنیم.

مسئول پروژه ی باغداری و مالداری و زراعت زراعت و آبیاری می گوید که در بخش مرغداری و هم در بخش باغداری باشندگان این ولایت آموزش می بینند. از سویی هم مسئول پروژه ی باغداری و مالداری و زراعت زراعت و آبیاری عملی نشدن این برنامه را در ولایت های جنوب نا امنی در این ولایت ها می داند. تا کنون این برنامه در ولایت های شمال عملی شده است.

مسئولان پروژه ی باغداری و مالداری و زراعت زراعت می گویند که پروژه ی باغداری و مالداری برای شش سال دیگر تمدید شده و اگر در ولایت های جنوب امنیت بهتر شود، این پروژه در این ولایت ها نیز عملی خواهد شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .