اعترافات یکی از مزدوران رژیم اسد در مورد تجاوز و قتل سازمان یافته

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 4500
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 4500
    بازدید ماه : 5061
    بازدید کل : 136006
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

اعترافات یکی از مزدوران رژیم اسد در مورد تجاوز و قتل سازمان یافته

 

 

یکی از لباس شخصی های رژیم اسد که به نام "الشبیحة" شناخته می شوند در اعترافاتی تکان دهنده از دریافت ماهانه 450 دلار برای تجاوز به دختران سوری و کشتن تظاهرکنندگان پرده برداشت.

بنا به گزارش خبرنگار روزنامه ساندی تلگراف لندن، که در زندان ارتش آزاد سوریه با این شخص دیدار کرده است، وی خود را با نام مستعار محمد معرفی کرده و می گوید که می داند مطمئنا اعدام خواهد شد. وی که در ازای دریافت 450 دلار در ماه و همچنین 150 دلار به ازای کشتن هر انقلابی سوری به یک آدم کش اجاره ای تبدیل شده، به صراحت به خبرنگار روزنامه گفته است: "از هر دقیقه آن لذت بردم!" و ادامه می دهد: "ما حکومت اسد را دوست داریم، چون به ما این آزادی را می داد که هر چه می خواهیم به دست آوریم، و هرگاه خواستیم کسی را بکشیم یا به دختری تجاوز کنیم! آنها به ما در ماه 30 هزار لیره سوریه می پرداختند و به ازای هر شخصی که بکشیم یا به اسارت بگیریم هم 10 هزار لیره جایزه می گرفتیم. شخصا به یک دختر تجاوز کردم و فرمانده من هم به دختران بسیاری تجاوز نمود، و این مسئله کاملا عادی بود."

وی که چند هفته قبل در جریان درگیری بین ارتش آزاد سوریه و نیروهای اسد اسیر شده است در غاری که اکنون به عنوان زندان برای سربازان اسد مورد استفاده قرار می گیرد زندانی است. هیکل عضلانی و قوی او افراد ارتش آزاد را متوجه ساخته که وی از لباس شخصی هاست و به همین دلیل می داند که مجازات او قطعا اعدام خواهد بود. چرا که آوازه جنایت های تکان دهنده "الشبیحة" در همه جا پیچیده است، و به همین دلیل او به راحتی و بدون ترس از جنایتهایش برای خبرنگار ساندی تلگراف سخن گفته است.

درباره چگونگی پیوستنش به لباس شخصی ها وی می گوید: "دوستانم به "الشبیحة" ملحق شدند و مرا هم تشویق کردند که به آنها ملحق شوم. وقتی تردید مرا دیدند برخی از نیروهای حکومتی با ضرب و شتم وادارم کردند به آنها بپیوندم. پس از آن مخالفین رژیم را شناسایی کرده و گزارش می دادم، آنها را اسیر کرده و به زندان می بردم و از طرف حکومت سلاح هم در اختیار داشتم."

"محمد" درباره یکی از موارد تجاوز جنسیش می گوید: "یک دانشجوی دانشگاه حلب بود. صبحگاه همراه با فرمانده ام در خیابان های حلب رانندگی می کردم و آن دختر از خیابان رد می شد. به رئیسم گفتم: نظرت چیست؟ زیبا نیست؟! او را ربودیم و سوار خودرو کردیم، سپس به منطقه خلوتی رفته و به او تجاوز کردیم، و پس از آن او را به قتل رساندیم. او ما را می شناخت و مناطق رفت و آمدمان را می دانست و نمی توانستیم زنده اش بگذاریم." او همچنین به کشتن یکی از تظاهرکنندگان بر ضد اسد نیز اعتراف کرده است. بنا به گزارش روزنامه ساندی تلگراف، هیچ اثری از فشار و استرس در رفتار و گفتار این شخص دیده نمی شد، بر خلاف زندان های لیبی که به ادعای خبرنگار روزنامه، واضح بوده است که برخی از زندانیان آنها از متن های آماده و دیکته شده تبعیت می کردند. تنها هنگامی که از محمد در مورد عدم پشیمانی و بی مبالاتیش پرسیده می شود منقلب شده و می گوید: "در خانواده ای عادی رشد کردم و یاد گرفته بودم که به زنان احترام بگذارم، اما شیطان در آن روزها بر تفکر من مسلط بود."  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .