نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 2167
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 2167
    بازدید ماه : 2728
    بازدید کل : 133673
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

سرپیچی از فرمان رییس جمهور مجازات دارد

 

 

بورد عدلی و قضایی ریاست جمهوری هشدار داده است، هرنهاد و مقامی که در زمان تعیین شده فرمان رییس جمهور را عملی نکند، بربنیاد قانون مجازات خواهد شد.

رییس بورد عدلی و قضایی ریاست جمهوری در یک نشست خبری، فرمان تازۀ رییس جمهور را برای آوردن اصلاحات و مبارزه با فساد مهم می داند و گفته است که رییس جمهورکرزی اقدام های دیگری نیز برای آوردن اصلاحات در حکومت رویدست دارد.

رییس بورد عدلی و قضایی ریاست جمهوری، نصر الله ستانکزی افزوده است که فساد در کاخ ریاست جمهوری و درهر نهاد و سمتی که باشد بربنیاد این فرمان با آن مبارزه جدی خواهد شد.

آقای ستانکزی گفته است که رییس جمهور کرزی تمامی اولویت ها و چالش هایی را حکومت و مردم افغانستان به آن رو به رو هستند به ویژه حکومت داری خوب، حکومت پاسخگو، مبارزه با فساد و تامین امنیت را در این فرمان گنجانیده است.

نصر الله ستانکزی گفت: هرکس، هرمرجع، هر اداره وهر مقامی که احکام این فرمان را در زمان تعیین شده عملی نکند بربنیاد قوانین افغانستان به جرایم اعمالی محکوم می شود در آنزمان قانون به گونه اتو ماتیک بر آنان تطبیق می شود.

در حالی که یکی از بخش های این فرمان مبارزۀ جدی با فساد اداری گفته شده است، شماری از نمایندگان مجلس خواهان ان اند که رییس جمهور کرزی باید برای مبارزه با فساد اصلاحات را از کاخ ریاست جمهوری آغاز نماید، و پرونده های وزیران فاسدی که در دادستانی حفظ شده اند باید به بررسی گرفته شوند.

رییس بورد عدلی و قضایی ریاست جمهوری در این باره چنین گفت:« گفتن فساد از ارگ ریاست جمهوری شروع شده است این چقدر واقعیت دارد چقدر شواهد و اسناد داریم سر آن بحث نمی کنم،هر سمت، هر مقام چه درارگ چه در بیرون ارگ و چه در هریک از قواۀ افغانستان وجود داشته باشد این فرمان تقاضا می کند که مبارزه با او صورت گیرد .

به باور آقای ستانکزی، بربنیاد قانون، شورای ملی ازعملی شدن این فرمان نظارت خواهد کرد و در بخش اجرائیه یی اداره امور و دارالانشای شورای وزایران و از نهاد های عدلی و قضایی کمیتۀ عدلی و قضایی ریاست جمهوری ازعملی شدن این فرمان نظارت خواهند کرد.

این که این فرمان رییس جمهور چگونه عملی خواهد شد ویا هم مانند فرمان های پیشین اش نیمه تمام تنها به روی کاغذ باقی خواهد ماند ، پرسشی است که با عملی شدن یا نشدن این فرمان رییس جمهور کرزی روشن خواهد شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .