حرکت های مردمی باعث نابودی تروریستان!

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 1011
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 1011
    بازدید ماه : 1572
    بازدید کل : 132517
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

حرکت های مردمی باعث نابودی تروریستان!

 

تروریستان که همواره ازآبشخور بیگانگان تغذیه می شوند، از هرنوع اعمال زشت و ناپسند را علیه مردم مظلوم ما انجام داده اند که باعث نا امنی و کشتارمردم ملکی و بی گناه کشورما گردیده است.

این گروه های دهشت افگن در دهه گذشته (رژیم شاه طالبانیزم) نیز بالای مردم افغانستان محدودیت های گوناگون و جنایات مختلف را اعمال نموده بودند که بخصوص مانع رفتن طبقه انات به نهادهای تعلیمی و تحصیلی، گشت و گذار آنها در شهر، شلاق زدن زنان، کار کردن آنها در مراکزصحی و دولتی و... از جمله محدویت هایی بوده که در قبال مردم بخصوص طبقه اناث وضع نموده بودند که به دستور بادران شان به منصۀ اجرأ قرار می دادند.

به هرصورت در این اواخر در چندین ولایت کشور یکبار دیگر این گروه های دهشت افگن به چنین اعمال زشت و غیرانسانی شان پرداخته اند که در نتیجه با عکس العمل های مردم محل مواجه گردیده است که ماشاهد هستیم که اولین قیام و خیزش مردمی در قبال جنایات تروریستان را مردم شجاع و دلیر ولسوالی، اندر ولایت غزنی بود که باعث راندن طالبان از آن مناطق شان گردیده است، چون مردم سایر ولایات افغانستان از عملکرد زشت و غیر عادلانه مخالفین مسلح دولت به ستوه آمده اند که خوشبختانه در چندین ولایت کشور خیزش های مردمی در آن مناطق راه اندازی نموده اند که تا حد زیاد محلات شان از وجود مخالفین مسلح دولت پاکسازی شده است.

چنانچه به تازگی تعداد زیادی ازعلمای دین و مردم قریجات ولسوالی های ولایات لغمان، خیزش مردمی را علیه خیانت طالبان تروریست انجام داده و در ضمن برای مخالفین مسلح دولت هشدار داده اند اگر آنان به محدودیت ها و جنایات شان خاتمه ندهند علیه آنها فتوای جهاد صادر خواهند کرد.

پس این مسئله بیانگرآنست همانند گذشته ها که مردم دلیر و مجاهد پرور این سرزمین که در مقابل انگلیس ها و قشون سرخ شوروی ایستادگی و قیام مردمی کرده اند که منجربه شکست آنان گردید حالا نیز از چنین ظلم، ستم و عملکرد های ضد انسانی و غیر اسلامی تروریستان را بیشتر از این تحمل ندارند، بنا براین مردم از حقایق و حقوق شان دفاع نموده و خیزش های مردمی را علیه آنها سازماندهی می نمایند.

پس این مسئله نشان دهنده آنست که به مررو زمان طالبان تروریست در حال تضعیف و نابود شدن خواهند شد، لازم پنداشته میشود که تمام مردم افغانستان متحد و یکپارچه دست با دست هم داده در مقابل ظلم، ستم، خیانت و اعمال وحشیانه هراس افگنان قیام های مردمی را یکی پی دیگرسازماندهی تا مردم مظلوم و بی گناه ما در تأمین صلح و ثبات سرتاسری در کشور و عاری از خشونت و وحشت به زندگی شان بسر برند و اهداف شوم باداران تروریستان را به هموطنان عزیز کشور افشا سازند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .