رامنی: بیت‌المقدس پایتخت اسرائیل است!

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 397
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 397
    بازدید ماه : 958
    بازدید کل : 131903
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

رامنی: بیت‌المقدس پایتخت اسرائیل است!

 

 

در حالی که چند ماهی بیشتر به زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا باقی نمانده، رقابت دو کاندیدای جمهوری‌خواه و دمکرات در این کشور روز به روز شدید‌تر می‌شود. در این میان، هر یک از این دو می‌خواهد بیش از دیگری خود را حامی رژیم صهیونیستی نشان داده و دل اسرائیلی‌ها را به دست بیاورند.

پس از آنکه چند روز پیش، میت رامنی، کاندیدای جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا ضمن حمله شدید به سیاست‌های باراک اوباما در قبال ایران، وی را «خیانتکار» خطاب نمود، روز گذشته تلاش کرد با سفر به سرزمین‌های اشغالی، موقعیت خود را در قبال رژیم صهیونیستی تثبیت کند.

در همین باره، رامنی پیش از اینکه اواخر وقت روز گذشته، رهسپار سفر به سرزمین‌های اشغالی شود، در مصاحبه‌ای اعلام کرد حمله نظامی علیه مراکز هسته‌ای ایران، نباید به عنوان یک گزینه کنار گذاشته شود.

وی همچنین درباره مسأله صلح فلسطین و اسرائیل و اقدامات انجام شده از سوی آمریکا در این رابطه گفت: این برای ایالات متحده درست نیست که به عنوان مذاکره‌کننده و میانجی میان اسرائیل و فلسطینی‌ها رفتار کند و باراک اوباما را به دلیل انتقاد آشکار از یک «دوست و متحد» (رژیم صهیونیستی) سرزنش کرد.

وی در حمایت از اسرائیلی‌ها تا آنجا پیش رفت که بیت المقدس را پایتخت رژیم صهیونیستی خواند! استقرار بیت‌المقدس به عنوان پایتخت این رژیم، ادعایی است که از سوی اسرائیلی‌ها مطرح می‌شود، اما هیچ ‌گاه مورد موافقت جامعه جهانی قرار نگرفته است.

در طرف مقابل، باراک اوباما، رئیس‌جمهوری کنونی و کاندیدای انتخابات آتی ریاست‌جمهوری آمریکا، دو روز پیش لایحه همکاری امنیتی و نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی را امضا نمود. وی پس از امضای این لایحه که بخشی از آن، ناظر بر دادن یک کمک هفتاد میلیون دالری از سوی آمریکا به رژیم صهیونیستی است، گفت، وی برای عمیق کردن همکاری‌ها با رژیم صهیونیستی، به ویژه در امور امنیتی و اطلاعاتی و نظامی، اولویت بسیاری قائل بوده است.

اما نکته جالب در باره امضای این لایحه این است که بر خلاف موارد مشابه، این کار در جریان مراسمی ویژه و با حضور شماری از نمایندگان یهودی کنگره آمریکا و نیز نمایندگان مبتکر طرح مذکور انجام گرفت و تأکیدی بر این فرضیه بود که لایحه مذکور، بیش از هر چیز با هدف جلب توجه رژیم صهیونیستی امضا شده و دارای ماهیتی نمایشی است.

افزون بر این، قرار است در روزهای آینده، «لئون پانه تا»، وزیر دفاع آمریکا نیز سفری به سرزمین‌های اشغالی داشته باشد تا درباره دسته‌ای از مسائل دوجانبه با مقامات رژیم صهیونیستی گفتگو کند. با توجه به زمینه‌های پیشین، به نظر می‌رسد این کار نیز مستقیم با هدف حفظ جایگاه دمکرات‌ها نزد اسرائیلی‌ها انجام می‌گیرد.

در حقیقت، در جریان این رقابت دوقطبی، موضوع رضایت بیشتر مردم آمریکا از دستور کار خارج شده و عملاً جای خود را به رضایت رژیم صهیونیستی و به دنبال آن، یهودیان آمریکا داده است.

در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۰۸، اوباما توانسته بود رأی بیش از ۷۰ درصد از یهودیان آمریکا را از آن خود کند. نظرسنجی اخیر مؤسسه «گالوپ» نشان می‌دهد که این بار نیز اوباما با ۶۷ درصد در مقابل رامنی که ۲۵ درصد آرای یهودیان را از آن خود کرده، از برتری برخوردار است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .