وضعيت اسفناک زندان ها در انگليس

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 290
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 290
    بازدید ماه : 851
    بازدید کل : 131796
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

وضعيت اسفناک زندان ها در انگليس

 

 

طبق گزارش ديده بان رسمي زندانها در انگليس، زندانيان در انتظار محاکمه از حقوق شان محرومند و با آنها بدتر از زندانيان محکوم برخورد مي شود.

به گزارش روزنامه گاردين ؛ گزارش نيک هاردويک سربازرس زندانهاي انگليس حاکي از آن است که دهها هزار زنداني در انتظار محاکمه در انگليس که هنوز محکوم نشده اند، با برخوردي به مراتب بدتر از زندانيان محکوم مواجه اند.

طبق اين گزارش، تعداد بيست و نه هزار و چهار صد نفر از افرادي که هر سال در زندان ها در انتظار محاکمه و صدور حکم به سر مي برند، پس از محاکمه به علت تبرئه شدن يا صادر نشدن محکوميت حبس آزاد مي شوند.

براساس آمار موجود، در هر زمان بين دوازده هزار تا سيزده هزار زنداني در انتظار محاکمه در انگليس و ولز وجود دارد که به طور متوسط نه هفته را در حبس بسر مي برند و پانزده درصد جمعيت زندانيان را تشکيل مي دهند. در ميان اين افراد تعداد زنان و اقليت هاي نژادي به نسبت جمعيت شان بيشتر است.

هاردويک مي گويد، با وجود اين اصل ديرينه که زندانيان در انتظار محاکمه بايد از حقوق و مزايايي برخوردار باشند که زندانيان محکوم فاقد آنند، بسياري از آنها در واقع در شرايط بدتري را در زندان متحمل مي شوند و دسترسي کمتري به خدمات حمايتي و تمهيدات لازم براي آزادي دارند.

گزارش سربازرس زندانها به خصوص درباره زندانيان در انتظار محاکمه که روز پنج شنبه منتشر شد،‌ گوياي آن است که اکنون اين مسئله به يک قاعده در سياست زندانها تبديل شده است که زندانيان در انتظار محاکمه با يک زنداني محکوم در يک سلول قرار داده مي شوند، در حاليکه حبس اجباري بازداشتي هاي موقت در يک سلول مشترک با زندانيان محکوم طبق قوانين زندان ممنوع است.

در اين گزارش که بر يافته هاي حاصل از بازرسي ها و نظرخواهي ها در سي و سه زندان محلي مبتني بوده است، تصريح شده است:‌ اين افراد با خطر فزاينده خودکشي و خود زني مواجهند و تقريبا يک چهارم آنها مي گويند با ورود به زندان احساس افسردگي يا ميل به خودکشي داشتند و اينکه اکثر کارکنان زندان قادر به تمايز بين آنها و محکومان نيستند و از حقوق آنها اطلاع چنداني ندارند.

گفتني است وضعيت بهداشتي و غذايي محکومان نيز از سوي بسياري از مراجع قضايي نامناسب و غيرقابل تحمل تشخيص داده شده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .