بیانیه رادیویی رییس جمهور

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 270
    بازدید دیروز : 817
    بازدید هفته : 1087
    بازدید ماه : 1648
    بازدید کل : 132593
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

بیانیه رادیویی رییس جمهور



حامد کرزی: کسیکه وطن را ویران میکند، مردم را می کشد، مکتب و مدرسه را می بندد و جلوترقی وطن را می گیرد، هیچگاهی حق ندارد که دعوای وطن دوستی و اسلامیت نماید

با مشاهده حوادث دردناک ضد اسلام، بشریت و افغانیت برای هرفرزند افغانستان این فکر پیدا میشود که رهبران طالبان و طالبان با کدام چشم با مردمی روبرو می شوند که اطفال شانرا همین ها با بمب ها، راکت ها و حملات انتحاری شهید کرده و یا اینکه معلول و معیوب نموده اند.

این مطلب را حامد کرزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان در بیانیه پانزده روزه رادیویی خویش بیان نموده افزود: آنان چگونه خواهند توانست به قریه ها و محلاتی بروند که بروی اولاد آنان دروازه مکتب را بسته اند، مریضان شانرا از خدمات صحی محروم کرده اند و حتی براي اطفال آنان اجازه واکسین امراض دوره طفولیت را نمي دهند.

حامدکرزی گفت، کسیکه وطن را ویران میکند، مردم را میکشد، مکتب و مدرسه را می بندد، جلوترقی وطن را میگیرد، هیچگاهی حق ندارد که دعوای وطن دوستی و اسلامیت نماید.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: اعمال تروریستی و تخریبی را در کشور اگر طالبان انجام میدهند و یا به نام طالبان کسانی دیگرانجام میدهند، هیچگونه توجیه انسانی، اخلاقی و اسلامی ندارد. بلکه شدیداً برخلاف دین مقدس اسلام و درتضاد با ارشادات اسلامی و خلاف ارزشهای وطنی ، انسانی و صله رحمی بشر است.

حامدکرزی برعلاوه انفجار بمب های کنارجاده در ماه مبارک رمضان با اشاره به حملات انتحاری و انفجاری دربرخی از مناطق کشور گفت: دو حمله تروریستان بالای مساجد در ولایات ارزگان و ننگرهار و نیز در بازار های پرازدحام و محلات عام المنفعه در نیمروز، خوست، کندز و سایر مناطق، هموطنان روزه دار ما را که مشغول عبادات بودند درگلیم غم و ماتم نشاند.

رییس جمهور اظهار کرد که تمام حوادث تروریستی، مصیبت بار و درد ناک بود اما حادثه شهر زرنج بیشتر درد آور و المناک بود که درآن بیشتر از یکصد تن از هموطن ما که شامل اطفال، زنان، محاسن سفيدان و جوانان بودند، زخمی شدند و بیست و یکتن دیگر به شهادت رسیدند.

حامد کرزی افزود: به همین خاطر من در روز سوم عید به هدف غمشریکی با مردم غم دیده نیمروز و برای فاتحه خوانی شهیدان به زرنج رفتم و بعضی زخمی های حادثه دردناک شهر زرنج را نیزعیادت کردم که در میان آنان اطفال و نوجوانان شامل بود و تعدادی از زخمی ها را برای علاج با خود به کابل آوردم .

رئیس جمهور دراین بیانیه رادیویی علاوه کرد: با دیدن اقارب شهدا و زخمی های این حادثه و با درنظر داشت تمام حوادث دردناک ماه مبارک رمضان، به این فیصله رسیدم که دراین بیانیه رادیویی یکبار دیگر بالای طالبان و رهبران آنان صدا کنم و از آنان بپرسم که در حمله ها بالای مساجد در ارزگان و ننگرهار و حملات در کندز، خوست، نیمروز و سایر مناطق، آیا زیان کشته و زخمی شدن ده ها تن از زنان، مردان، اطفال و نوجوانان به کدام کشور خارجی رسید و یا به کشور و مردم خود ما. بلی! خانواده های کشور خود ما را به غم و ماتم نشاندید و مسجد، ساختمان و سرک کشور خود را تخریب نمودید ، نه از کشور دیگری و نه از بیگانه ای را.

رییس جمهور افزود: من یکبار دیگر صدا میکنم و بازهم می گویم با آنکه دراین گفته من بعضی از هموطنان ما آزرده میشوند اما بازهم به طالبان برادر خطاب میکنم که برادران! اگر این اعمال ازشماست و شما آنرا انجام می دهید، پس در برابر خداوند تعالی و ملت ملامت هستید و در آخرت با شما خواهند دید و اگر شما انجام نمیدهید و دشمنان افغانستان از نام شما انجام میدهند، پس بالای شما حق مردم افغانستان، این ملت و دین مقدس اسلام و مسلمانان است که صدای تانرا بلند کنید به جرات وغیرت صدا بلند کنید که شما در عقب این اعمال نیستيد، بلکه این دشمنان مردم افغانستان اند که به نام شما، افغانان را میکشند، دین را بدنام، مسجد، مکتب و قریه را ویران مینمایند.

حامدكرزی گفت: اگرشما صدای تانرا بلند نكنيد و خاموش بمانيد و اين كشتار ادامه يابد، مانند ده سال كه ادامه پيدا كرد، پس شما دربرابر خداوند متعال، ملت مسلمان افغانستان و تاريخ ملامت خواهید بود و به نام طالبان و رهبران آنان، ملامت خواهید بود. پس اگر دراین دنيا بخشیده شوید، پرسش آخرت از سوی خداوند ج وجود دارد و الله تعالی از شما بازخواست خواهد کرد.

و اگرشما اين ظلم ها را نكرده ايد و اگراين بمب ها و انتحاري ها كه مردم عام را به خاك و خون كشيد، از شما نيست، پس غيرت نمایيد و صدای تانرا بلند كنيد كه ما نيستيم .

رئیس جمهور در اخیر این بیانیه رادیویی گفت: بازهم مي گويم برادران طالب! با وجود اين همه درد و رنجی را که به مردم رسانديد، من حالا براي تان برادران خطاب ميكنم. بعضي ها از اين سخن من آزرده هم ميشوند، اما من برايت برادرميگويم كه غيرت كن و دركنار فرزند وطن خود ایستاد شو، با مادران ایستاد شو و خود را از دست بيگانه ها خلاص كن و بيا اين وطن را حفاظت کن و صدایت را بلند نما كه اين ظلم را تونمي كني، بلكه به نام تو صورت ميگيرد، آنجاست كه ملامتی ات ازبين نخواهد رفت ولی کم خواهد شد.

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .