رهبر طالبان ملا عمر است یا میجر پاکستان!

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 303
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 303
    بازدید ماه : 864
    بازدید کل : 131809
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

رهبر طالبان ملا عمر است یا میجر پاکستان!



از آوان بوجود آمدن گروه متحجر و واپس گرای طالبان تا کنون هیچگاهی ملاعمر آخند رهبر آنها از طریق میدیا ظاهر نگردیده و حتی پیام رادیویی نیز از وی شنیده نشده است، بناً در می یابیم که شاید اصلاً ملاعمر به شکل واقعی و حقیقی آن در کره زمین وجود نداشته باشد و گفته میتوانیم که یکی از سران رهبری حلقات نظامی و استخباراتی پاکستان با استفاده از نام ملا و طالب سوء استفاده نموده تا بتوانند به راحتی اذهان عامه مردم را در افغانستان مغشوش ساخته و از احساسات پاک مردم کشور ما استفاده سوء نمایند.

همواره ملاعمر با پیام های ... خویش میخواهد در بین مردم گویا طرفدارانی را جلب نمایند اما در مقابل نا فرمانی صفوف طالبان از رهبری شان بیانگر بوجود آمدن فاصله عمیق میان آنها میباشد به دلیل اینکه ملاعمر در طی ماه مبارک رمضان چندین پیام برای افراد تحت امرش صادر نموده بود که گویا در رمضان مبارک آنها باعث کشته و زخمی شدن افراد ملکی و بیگناه نگردند. اما به اساس گزارش رسانه ها صرف در پنج روز اخیر این ماه ده ها تن از افراد ملکی و بیگناه به اثر حملات انفجاری و تروریستی گروه طالبان کشته و زخمی شده که مسؤولیت این گونه حملات را با بی شرمی تمام سخنگویان آن گروه پذیرفته اند.

نکته قابل دقت این است که ملامحمد عمر در پیام اخیر خویش گفته است که تمام حقوق مشروع را برای زنان می دهند، این در حالی است که مردمان افغانستان پنج سال حکومت سیاه و مستبد آنان در کشور را فراموش نکرده اند، در آن زمان دختران اجازه رفتن به مکاتب را نداشتند، زنان در دوایر دولتی نیز اجازه کار و بار را نداشتند و ده ها تن از آنها به صورت غیر اسلامی و انسانی در محضر عام تیربازان می شدند که استدیوم غازی شهر کابل گواه این مدعای ماست.

حال چطور امکان دارد که ملاعمر با یک رویکرد غیر قابل تصور این چنین بالای زنان ترحم داشته باشد و حقوقی برای آنان قایل شود، چنانچه حدود یک ماه قبل یک زن در ولسوالی غوربند ولایت پروان و دو تن در ولایت هلمند به صورت خیلی فجیع توسط طالبان تیربازان شدند بناً به صورت واضح در می یابیم که خط مشی و دید گروه های متحجر منجمله طالبان کماکان تغییر نکرده و هرگز نمی نماید.

بناً مردم افغانستان با بیداری کامل دیگر فریب بازی های دشمنان اصلی خویش را که خواهان دوام جنگ و ناامنی در کشور عزیز ما را میباشند را نخورده و با یکپارچگی و به صورت متحدانه با مشت واحد به آنان پاسخ دهند. همچنان بر جامعه جهانی است با چشمان و گوشان باز قضایا را در افغانستان دنبال و مورد پیگیری قرار داده و در نهایت بر حلقات نظامی و استخباراتی پاکستان که گرداننده گان اصلی چرخ گروه های تروریستی منجمله طالبان در کشور هستند فشارهای واقعی را وارد نمایند تا بتوانیم از شر تروریزم و دهشت افگنی در منطقه و جهان رهایی یابیم.

مرتضی(جواد)

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .