‍پاكستان، كور خود بيناي مردم!

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 1467
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 1467
    بازدید ماه : 2028
    بازدید کل : 132973
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

‍پاكستان، كور خود بيناي مردم!



در حاليكه نظام پاكستان ظاهراً اسلامي بوده و نيز بنا برداشتن مرز مشترك با افغانستان داد از حسن همجواري و دوستي ميان دوملت مي زنند (اما مجری سیاست های آمریکا و عرب ها در منطقه شده است) ولي مولانا هاي پاكستاني مانند مولانا فضل الرحمن و مولانا سميع الحق و چهره هاي مبارك نماي ديگر كه خودها را تيكه داران اسلام ميدانند از راه ها و روش هاي نادرست و بدعت هاي ناروا دراحكام شريعت اسلامي، رفتن دختران و زنان را به مكاتب، دانشگاه ها و نهاد هاي اجتماعي كشور حرام ميدانند و ده ها حرف زشت خود ساخته و خود بافته ديگر را فتوأ داده و بارها حكم تكفير ما را صادر مي نمايند.

اما متاسفانه از جمع شدن روسپي هاي كشور خود (پاكستان) كه در چند روز قبل در شهر كراچي و از تدوير (فيشن شو) كه بارها در شهر راولپندي كه دختران زيبا و مقبول پاكستاني با لباس هاي نيمه برهنه در ديد مردان قرارمي گيرند، آگاه نيستند و درسينما هاي پاكستان چه فیلم هاي مبتذل و غير اسلامي كه از تماشاي آن انسان را شرم مي آيد به نمايش گذاشته مي شود آيا چنين مزخرفات در دين اسلام جايزاست؟ و يا اينكه اين تيكه داران اسلام فقط شريعت را براي مردم افغانستان لازم مي دانند؟

به هرحال گزارش ها از رسانه هاي پاكستاني حاكي است دراين اواخر روسپي هاي پاكستاني در يك وركشاپ كه از حمايت نهادهاي مدني، صحي و امنيتي برخوردار بوده گردهم آمدند تا به اين پيشه زشت و غير اخلاقي و غیر اسلامي شان نام و رنگ ديگري دهند.

پس ديده مي شود كه جهاد در افغانستان نه بلكه در كشور حامي تروريزم (پاكستان) جايز است تا اين تيكه داران اسلام كه همواره از نام مقدس دين اسلام استفاده سؤء مي كنند اول تر از همه اصلاحات را در كشور خويش بوجود آورند، راه و روش دين مبين اسلام را در پاكستان گسترش و پياده نمايند و بايد همان فسق و فساد اخلاقي كه روزبروز در پاكستان در حال افزايش بوده و جوانان را بسوي گمراه شدن سوق مي نمايد جلوگيري شود و تبليغ دين مبين اسلام در كشور پاكستان لازم مي باشد.

در اخيرخواست ما از آنعده افراد و اشخاص كه تا به حال به صداي دهل بيگانگان حركت مي نمايند و در مدارس آنسوي مرز (پاكستان) زيرنام دين اسلام اهداف تروريستي را فراه مي گيرند، اين است كه ديگر فريب و نيرنگ دشمنان صلح و ثبات افغانستان را نخورند.

بااحترام
فيصل"شريفي"

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .