پاکستان و نمایش فیلم های غیر اخلاقی !

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 71
    بازدید دیروز : 5627
    بازدید هفته : 5698
    بازدید ماه : 6259
    بازدید کل : 137204
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

پاکستان و نمایش فیلم های غیر اخلاقی !



كشور پاكستان كه همواره داد از اسلام و مسلمان بودن سخن ميزند و آنانيكه خود را تيكه داران اسلام ميدانند همانند ( مولانا فضل الرحمن و مولانا سميع الحق) اما در كشور خود شان (پاكستان) به گونه واضح و آشكار فیلم هاي غيراخلاقي درسينما هاي آن كشور (فیلم هاي سكسي) به نمايش گذاشته ميشود و هزاران جوان را گمراه ساخته و بسوي فسق و فساد اخلاقي مي كشاند. آيا حس گوش شنوا و چشم بيناي شان از بين رفته كه نگاه كنند كه چه وضعيت خراب اخلاقي كه غيرقابل تحمل است در آن كشورجريان دارد؟ كه شنيدن و تماشاي آن آدمي را شرم مي آيد. يا اينكه اسلام وشريعت تنها در افغانستان جامه عمل مي پوشد نه در پاكستان؛ چنانچه چندي قبل نيز روسپي هاي آن كشور وركشاپي را داير نمودند تا كه اين اعمال زشت و غيراخلاقي آنان كه خلاف تمام آموزه هاي دين مبين اسلام است، به گونه رسمي فعاليت داشته باشند. پس اين تيكه داران اسلام كه همواره اعلام جهاد را در افغانستان صادرمي نمايند، مي بايد كه لازم پنداشته مي شود كه در كشور خويش(پاكستان) اعلام جهاد نمايند نه در كشور ما و راه روش دين مقدس اسلام و شريعت را در آن كشور گسترش داده و اصلاحات را در آنجا بوجود آورند.

به هرحال با وجودي كه كشور همسايه ما پاكستان (به دستور انگلیسی ها و آمریکایی ها و عرب ها) بارها در امور داخلي كشور ما دخالت نموده و سرويس استخباراتي آن كشور، توسط افراد و اشخاص فروخته شده اجير تبليغات دروغين و بي اساس را زير نام اسلام مي نمايند كه گويا رفتن طبقه اناث را در نهاد هاي تعليمي، تحصيلي و اجتماعي ناروا است و ده ها سخنان غيرعادلانه ديگر خود ساخته خود بافته شان را به دستور نظاميان آن كشور عليه زنان كشور ما فتوا مي دهند. كه دراصل زنان افغانستان مادر و خواهر بودن شان را بگونه درست و شرعي حفظ و اعمال نمودند كه ياد آورشدن آن براي همه افتخارمي بخشد.

پس اين مسئله بيانگر آن است كه كشور تروريزم هيچگاهي نمي خواهد كه مردم ما درعرصه هاي اجتماعي، فرهنگي، تعليمي و اقتصادي رشد و انكشاف نمايد تا آنان توانسته باشند كه به اهداف شوم و خصمانه شان نايل آيند و از اين موضوع به نفع خود سوء استفاده كرده تا جنگ رواني و تبليغاتي و نا امني ها در كشور ما تمركز پيدا كند تا اتباع كشور آن متوجه وضعيت اخلاقي در داخل كشورشان نشود.

در اخير خواست ما از ديده بان حقوق بشر و جامعه جهاني اين است كه اين مسئله را جدي گرفته و حل و فصل نمايند تا اين كشور متخاصم ديگر در امور داخلي كشور دخالت ننمايد و بيشتر از اين مشكلات را براي مردم مظلوم و بي دفاع ما ايجاد نكند تا باشد كه هموطنان عزيز ما بخصوص شاگردان مكاتب در فضاي صلح و آرامش عاري ازخشونت و دهشت به زندگي محوله خويش را درفضاي صلح و آرامش بسربرند.

بااحترام
فیصل (شریفی)

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

برچسپ ها: ,

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .