هشدار ملیشه های پاکستانی ...

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 2966
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 2966
    بازدید ماه : 3527
    بازدید کل : 134472
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

هشدار ملیشه های پاکستانی ...



مقام های محلی ولایت ننگرهار گفته اند که ملیشه های پاکستان بر باشندگان ولسوالی های مرزی ولایت ننگرهار هشدار داده اند که خانه های شان را ترک کنند.

به گزارش طلوع نیوز ، شماری از نمایندگان مجلس و باشندگان ولسوالی های لعل پور و گوشته ولایت ننگرهار گفته اند که تاکنون چندین بار ملیشه های پاکستانی هشدار داده اند تا اگر خانه هایشان را ترک نکنند با حمله های موشکی و توپخانه ای روبرو خواهند شد.

شماری از باشنده ولسوالی های لعل پور و گوشته ولایت ننگرهار در یک گردهمائی گفته اند که ملیشه های پاکستان چندین کیلومتربه خاک افغانستان داخل شده اند.

آنان گفته اند که این ملیشه ها به آنان هشدار داده اند که باید خانه های شان را ترک گویند.

نمایندۀ مردم ننگرهار در مجلس نمایندگان، فریدون مومند گفته است که ملیشه های پاکستان پس از این هشدارها تاکنون چندین بار حمله های موشکی و توپخانه ای را انجام داده اند.

نماینده مردم ننگرهار، فریدون مومند گفته است که چندین بار ملیشه های پاکستان بر باشندگان ولسوالی لعل پور اخطار داده است که باید مناطق همرز را پاکستان را تخلیه کنند، اگرچه تاکنون علت این اخطار روشن نشده است اما پس از آن که باشندگان این ولسوالی این اخطار ها را نادیده گرفت از دو هفته بدینسو تا دیشب حمله های موشکی و توپخانه ای از آن سوی مرکز بر بخش های این ولسوالی ها اغاز شد که در نتیجه در حدود پنج هزار خانواده از این ولسوالی بر ولسوالی دیگر ولایت ننگرهار رفتن و هم اکنون این مناطق تخلیه شده است.

از سوی دیگر سخنگوی والی ننگرهار با تائید گفته های مردم گفته است که برای حل این مشکلا هیاتی از وزارت های دفاع ملی و امور داخله به ننگرهار آمده اند.

سخنگوی والی ننگرهار، احمد ضیا عبدالزی گفته است که به مشکلات باشنده گان ولسوالی های لعل پور و گوشته این ولایت رسیدگی صورت خواهد گرفت و ما به هر حرکات و تصامیمی که باشندگان ولایت ننگرهار که به سود مناطق شان هستند پیشتیبانی و حمایت قوی می کنیم.

در همین حال باشندگان ولسوالی های لعل پور و گوشته ولایت ننگرار از حکومت می خواهند تا در صورت ادامه حمله های موشکی و توپخانه ای پاکستان واکنش سخت نشان دهد.






نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

برچسپ ها: ,

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .