ابتکار مردم کانادا برای مبارزه با اسلام‌هراسی

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 4051
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 4051
    بازدید ماه : 4612
    بازدید کل : 135557
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

ابتکار مردم کانادا برای مبارزه با اسلام‌هراسی

 

 

مسلمانان شهر با دعوت از یک استاد دانشگاه هالیفاکس کانادا از او خواستند در مورد شریعت اسلام برای مردم این شهر سخن بگوید. این دعوت پس از تهدیدات چند هفته اخیر بر علیه مسجد این شهر صورت گرفته است.

کانادا یکی از مهمترین جوامعی است که رسانه های غربی تبلیغات شدیدی را علیه اسلام هراسی در آن انجام می دهند و تلاش دارند نظر مردم را نسبت به کاملترین دین الهی منفی جلوه دهند اما مسلمانان کانادا نیز در اقدامی ابتکاری با دعوت از اساتید دانشگاه با جو ضد اسلامی موجود در شهرهای خود مقابله می کنند. حدود ۳ درصد از جمعیت ۳۲ میلیونی کانادا را مسلمانان تشکیل می دهند.

به عنوان مثال، مسلمانان شهر شارلوت در شرق کشور کانادا به منظور مقابله با سوء تفاهم ها و جو ضد اسلامی موجود در شهر خود با دعوت از یک استاد دانشگاه مسلمان قصد دارند به همشهریان غیر مسلمان خود آموزش دهند. "زایین اسقهیر" سخنگوی جامعه اسلامی ایالت "پرنس ادوارد" کانادا در این باره به رسانه های محلی می گوید: ما امیدوار هستیم که این تلاش به عنوان بخشی از گفتگوها در میان مذاهب باعث به هم نزدیک تر شدن و رسیدن به یک فهم مشترک بین آیین های گوناگون در این شهر شود.

مسلمانان شهر با دعوت از پروفیسر جمال بداوی، استاد دانشگاه هالیفاکس کانادا از او خواستند در مورد شریعت اسلام برای مردم این شهر سخن بگوید. این دعوت پس از تهدیدات چند هفته اخیر بر علیه مسجد این شهر صورت گرفته است. یک شیشه پر از پطرول با نوشته ای بر ضد مفاهیم اسلامی، چند هفته قبل در مقابل ورودی مسجد این شهر پیدا شد که باعث به وجود آمدن نگرانی های شدیدی در بین مردم مسلمان این شهر شده است.

این مراسم که در حدود ۱۰۰ شرکت کننده داشت در دانشگاه پرنس ادوارد کانادا برگزار شد و به خاطر نتایج مثبت آن، مسلمانان کانادایی شرایط جدید را به عنوان یک فرصت برای صحبت و مبارزه با تفکرات غلط درباره اسلام می دانند.

مسلمانان این شهر کانادایی که به نظر از نتایج این کنفرانس راضی هستند امیدوارند که بتوانند تا این اتفاق خوب را دوباره در شهر خود و سایر شهرهای کانادا تکرار کنند

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

برچسپ ها: ,

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .