معلم امريكايي با «معجزه‌هاي قرآن» مسلمان شد

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 2105
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 2105
    بازدید ماه : 2666
    بازدید کل : 133611
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

معلم امريكايي با «معجزه‌هاي قرآن» مسلمان شد



آيريش سنترال: چريل دِيسي معلم سابق مدرسه ساندي كه در خانواده كاتوليك ايرلندي متولد شده بود، به اسلام گرويده است.

وي پس از ملاقات با چند مسلمان در محل كار خود در شهر نيويورك، به دين آنها علاقه‌مند شد و سرانجام به اسلام گرويد. ديسي در مصاحبه‌اي كه در وب‌سايت آن‌اسلام منتشر شد، گفت: «من فكر مي‌كردم كه اسلام دين كاملاً غريبه‌اي با مسيحيت بود كه من بدان اعتقاد داشتم. من نمي‌دانستم كه بسياري از تعاليمي كه به ما ياد داده شده بود در اسلام نيز وجود دارد.

در كل من چيز زيادي در مورد اسلام نمي‌دانستم. من اعتقاد شديدي به مذهب كاتوليك مسيحي داشتم. من در مدرسه به صدها دانش‌آموز تعاليم كاتوليك را آموزش مي‌دادم و كلاس‌هاي درسي من در مدرسه ساندي طرفداران زيادي در بين والدين دانش‌آموزان پيدا كرده بود. به همين دليل، گرويدن خود به اسلام را يك معجزه مي‌دانم.»

ديسي به ياد مي‌آورد كه دوستان مسلمان او به وي مي‌گفتند كه آنها يك خدا دارند و پيام يكساني از جانب او به پيامبران مختلف نازل شده است. وي در ادامه گفته بود: «چيزي كه اتفاق افتاد به نظر يك معجزه بود. من نمي‌توانستم بخوابم چراكه داشتم كتابي را مي‌خواندم كه يك شيخ از سوريه آورده بود. اسم كتاب معجزه‌هاي قرآن بود.

من تمام آن شب را نتوانستم بخوابم. من آن كتاب را دو سال بود كه داشتم اما موفق به خواندنش نشده بودم. وقتي خواندنش را شروع كردم به اين نتيجه رسيدم كه خدايا، اين حقيقت است. من چاره ديگري نداشتم و مي‌دانستم كه خيلي سخت است كه بخواهم دين خود را تغيير بدهم. شما بايد خانواده و طرز برخورد آنها با اين مسئله را در نظر بگيريد.»

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

برچسپ ها: ,

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .