توصیف تازه مسلمان‌انگلیسی ازحجاب

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 2797
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 2797
    بازدید ماه : 3358
    بازدید کل : 134303
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

توصیف تازه مسلمان‌انگلیسی ازحجاب



"هیتر ماتئوس" 27 ساله که به تازگی از یک زن خوشگذران انگلیسی تبدیل به یک زن محجبه مسلمان شده می‌گوید، اسلام از عشق واقعی است.

به گزارش روزنامه دیلی میل، هیتر ماتئوس، نزدیک به چهار هفته است که به دین اسلام گرویده است و معتقد است اسلام برای او "عشق و شادی" آورده است، چیزی که او در زندگی "سطحی" گذشته خود نداشت.

ماتئوس مادر دو فرزند است و دو ماه پس از بازگشت از تعطیلات از منطقه تفریحی "ایبیزا" در دریای مدیترانه به اسلام گروید.

وی ضمن اینکه معتقد است تصویر غرب از زیبایی تصویری اشتباه است، می‌گوید: من فکر می‌کردم برای اینکه احساس خوبی داشته باشم باید رفتار خاصی انجام می‌دادم و یا لباس‌های خاصی به تن می‌کردم اما من هم اکنون می‌بینم که دختران چه تصویری از خود برای سایرین به ویژه مردان ارائه می‌کنند.

ماتئوس خاطرنشان می‌کند: حجاب یک نوع احترام به خود است، اگر شما با یک روش لباس بپوشید و یا رفتار کنید، چه درست چه غلط، با شما با یک روش خاص رفتار خواهد شد. اسلام به من عشق واقعی را یاد داده و نه احساسات غلط و شهوت را. من حتی هم اکنون در ازدواج سنتی منطق می‌بینم.

بر اساس تحقیقات انجام شده هم اکنون در انگلیس تعداد افرادی که طی 10 سال گذشته به اسلام گرویده‌اند از 100 هزار نفر فراتر رفته است که دو سوم آنان زنان هستند و میانگین سنی آنها 27 سال است.

ماتئوس می‌گوید: همسر سابق من به اسلام گرویده بود و من تلاش داشتم به او ثابت کنم راهش اشتباه است بنابراین نسبت به اسلام بسیار مشکوک شدم و برای تقویت موضع خود در مجادلات خود با همسرم، مطالعات خود را درباره اسلام افزایش دادم.

اگر چه ماتئوس و همسرش در سال گذشته طلاق گرفتند اما ماتئوس مطالعه درباره اسلام را ادامه داد تا اینکه چهار هفته پیش به اسلام گروید.

ماتئوس می‌گوید: من طی مراسمی و در مقابل یک روحانی مراسم شهادتین را به جا آوردم و پس از آن چندین خواهر مسلمان به من حجاب دادند و چندین کتاب اسلامی نیز به من هدیه کردند که فوق‌العاده بود.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

برچسپ ها: ,

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .