یک طوفان دیگر عازم آمریکا می‌شود

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 434
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 434
    بازدید ماه : 995
    بازدید کل : 131940
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

یک طوفان دیگر عازم آمریکا می‌شود



گزارش‌های سازمان هواشناسی آمریکا از قرار گرفتن یک طوفان ساحلی قوی دیگر در مسیر سواحل شمال شرقی این کشور خبر می دهند و این در حالیست که آمریکا هنوز گرفتار پیامدهای تخریبی ابرطوفان سندی است.

روزنامه «تایمز آو ایندیا» نوشت: درست در زمانیکه سواحل شرقی آمریکا به زحمت در حال بازیابی خود از تخریب های ناشی از ابر طوفان «سندی» است، ورود یک طوفان قوی ساحلی دیگر این منطقه را در هفته جاری تهدید می کند و احتمال دارد این طوفان جدید منجر به وزش بادهای شدید، جاری شدن سیل و قطعی برق و در کل تشدید خرابی های به جا مانده از ابر طوفان سندی شود.

در این خبر آمده است که اگرچه هنوز قطعیت دوره و زمان دقیق وقوع این طوفان مشخص نیست اما این طوفان جدید ساحلی احتمالا منجر به وزش بادهایی با سرعت ۵۰ مایل در ساعت شود.

سازمان هواشناسی آمریکا در این باره اعلام کرده است که: متاسفانه، اینطور به نظر می رسد که احتمالا یک طوفان ساحلی قوی دیگر برای نیمه دوم هفته آتی در راه باشد و در حالیکه هنوز مسیر دقیق و زمان وقوع این طوفان ساحلی در شمال شرق آمریکا دقیقا مشخص نیست، انتظار می رود که پیامدهای قابل توجه این طوفان جدید به دلیل خسارت های وارد شده در پی سندی، به مراتب عظیم تر خواهد بود.

بر اساس این خبر، وزش بادهای سنگین در پی این طوفان ساحلی جدید احتمالا به قطع درختانی منجرمی شود که پیشتر در پی طوفان سندی سست و کم قدرت شده اند و تهدید بزرگ تر ناشی از وقوع این طوفان مربوط به سواحل آمریکا می شود.

سازمان هواشناسی آمریکا اعلام کرده است که درحالیکه این طوفان ساحلی جدید به هیچ وجه به اندازه سندی نیست، اما ترکیب موج طوفان با موج می تواند سیل های جزیی تا متوسطی را ایجاد کند و این طوفان منجر به فرسایش ساحلی در امتداد سواحل اقیانوس اطلس و «نیو انگلند» شود.

در این خبر آمده است که جزر و مدهایی با ارتفاع بالا در اواسط هفته آتی می تواند در شهر نیویورک و منطقه نیو انگلند منجر به جاری شدن سیل و همچنین باریدن برف مرطوب در بخش های داخلی ویرجینیا تا نیو انگلند شود. وزن برف مرطوب جمع شده روی درختان نیز می تواند منجر به شکسته شدن درختانی شود که سندی آنها را سست کرده است.

بر اساس این خبر، سایر پیامدهای خطرناک و بالقوه این طوفان جدید شامل جاری شدن سیل ناشی از بارش باران های سنگین و برف مرطوب باشد که این امر قطعی برق و خطرناک کردن شرایط مسافراتی را در پی خواهد داشت.

خبر قرار گرفتن یک طوفان ساحلی دیگر در مسیر آمریکا در حالی گزارش می شود که سواحل شرقی این کشور در حال بازیابی خود از تاثیرات مخرب بر جای مانده از سندی است و با اینکه یک هفته از وقوع سندی می گذرد، اما هنوز میلیون ها نفر از مردم آمریکا در خاموشی به سر می برند و سیستم های حمل و نقل عمومی هنوز به طور کامل راه اندازی مجدد نشده اند و کمبود گاز نیز مشکلات ساکنان منازلی را که با هوای سرد دست و پنجه نرم می کنند، تشدید کرده است. تلفات انسانی بر جای مانده از ابرطوفان سندی ۱۱۰ نفر گزارش شده است و دو نفر در کانادا و ۶۷ نفر دیگر نیز در کارائیب کشته شده اند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

برچسپ ها: ,

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .