رسوايي ديگري براي بي‌بي‌سي

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 392
    بازدید دیروز : 817
    بازدید هفته : 1209
    بازدید ماه : 1770
    بازدید کل : 132715
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

رسوايي ديگري براي بي‌بي‌سي

 

 

 

درخواست 30 كارمند زن بي بي سي براي رسانه اي كردن تبعيضات شديد جنسي عليه آنها، رسوايي ديگري را براي اين بنگاه سخن پراكني به بار آورد.

"او ريلي" مشاور حقوقي بي بي سي يكي از افرادي است كه خواستار طرح تبعيضات جنسي و سني مسئولين اين شبكه در تمامي بخش هاي آن در رسانه هاي عمومي مي باشد.

"نادين دوريس" نماينده محافظه كار انگليس بارها با حضور در اين شبكه و گفتگو با "مارك تامپسون" مديرعامل آن راجع به عدم نابرابري هاي جنسي در بخش هاي دولتي كشور صحبت كرده است.

يكي از زنان حاضر در شبكه بي بي سي در گفتگو با ساندي تلگراف اظهار كرده كه مديران بخش ورزشي شبكه پس از آنكه وي صاحب فرزند شده رفتاري كاملا متفاوت با پيش از آن داشته اند.

اين زن ادامه داد:‌ كار تمام وقت من در شبكه با وجود يك نوزاد كاملا سخت است اما هنگامي كه رفتار رئيس را در برخورد با خود ديدم ادامه كارم را كاملا غيرممكن دانستم آنها از من مي خواهند نه تنها كودكم را به طور دائمي تنها بگذارم بلكه به آن شير هم ندهم.

زن ديگري كه در بخش مالي بي بي سي مشغول بوده و به دليل مسائل قانوني در مشاغل بعدي نخواست نامش فاش شود اظهار داشت:‌ من به دليل اينكه بتوانم به والدين مسن خود رسيدگي كنم خواستار كاهش ساعات كاري خود شدم اما رئيسان اين بخش كوچك ترين توجهي به درخواست من نكرده و با بي احترامي مرا از درخواست خود منصرف مي كنند.

زن ديگري كه يكي از مجريان و خبرنگاران برجسته بي بي سي به شمار مي رود با انتقاد شديد از تبعيضات فراوان ميان زنان و مردان در ميان روساي شبكه اظهار كرده كه راديو بي بي سي نيز همانند شبكه آن مملو از فعاليت هاي تبعيضي عليه كارمندان است.

وي اكنون شبكه برابري زنان را تاسيس كرده است.

تنها ۱۳ عضو از ۶۸ عضو راديو بي بي سي زنان هستند و از ميان ۵۵ برنامه صبحگاهي آن تنها يكي از آنها با اجراي يك زن انجام مي شود.

بسياري از اين زنان آمادگي خود براي اقدام قانوني عليه بي بي سي را اعلام كرده اند، پيشتر نيز مشاهدات و اظهاراتي در مورد تفاوت حقوق دريافتي ميان زنان و مردان كارمند در اين شبكه منتشر شده بود.

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .