نیروهای پلیس یونان، اجاره داده می‌شوند

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 2994
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 2994
    بازدید ماه : 3555
    بازدید کل : 134500
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

نیروهای پلیس یونان، اجاره داده می‌شوند

 

 

یک روزنامه یونانی از تصمیم دولت بدهکار این کشور برای اجاره دادن نیرو و امکانات پلیس یونان به عنوان راهی جدید برای کسب درآمد و جبران بدهی‌های این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، کشور بحران زده یونان با اتخاذ روش جدیدی برای افزایش منابع درآمدی خود تمام نیروی کاری پلیس به همراه تمام وسایل نقلیه، موتورسیکلت و حتی بالگردهای آنها را اجاره می دهد.

خبرگزاری فرانسه نوشت که بر اساس این روش جدید نیروهای پلیس یونان ساعتی 30 یورو و اتومبیل های گشت زنی آنها ساعتی 10 یورو اجاره داده می شود.

وزارت حمایت از شهروندان یونانی که مسئول خدمات امنیتی کشور است، در قالب بیانیه ای اعلام کرده است: پول پرداختی برای هزینه ابزارهای مورد استفاده پلیس و زیرساخت های آنها است و مجوز مدرنیزه کردن آنها را نیز می دهد.

در ادامه این بیانیه آمده است: چنین نیروهای پلیسی در موارد استثنایی از جمله اسکورت حمل و نقل مواد خطرناک و یا آثار هنری استفاده می شوند؛ اموری که پیشتر به صورت رایگاه صورت می گرفت.

خبرگزاری فرانسه با اشاره به خبر منتشر شده در روزنامه "پروتو تما" ی یونان که از اجرای این اصلاح داخلی در دولت یونان خبر داده است، نوشت: در حال حاضر هزینه های ساعتی 200 یورو معادل 260 دلار برای اجاره قایق های گشتی یونان و هزار و پانصد یورو برای بالگردها در نظر گرفته شده است.

وزارت حمایت از شهروندان یونانی در ادامه اعلام کرده است که تنها در صورتی چنین اجاره هایی را قبول می کند که اجرای آنها تاثیری روی قابلیت های عملیاتی نیروهای امنیتی کشور نداشته باشد.

کل بدهی یونان به بیش از 350 میلیارد یورو می رسد و این کشور تاکنون دو بار به گرفتن بسته های کمک مالی از اتحادیه اروپا و صندوق بین المللی پول برای جلوگیری از ورشگستگی مجبور شده است؛‌ مشکلات بدهی در یونان منجر شده است که دولت این کشور برای جبران کسری بودجه و بدهی های خود به اتخاذ قوانین ریاضت اقتصادی شدیدی روی بیاورد که به بهای جان و امنیت شهروندان قشر متوسط این کشور و افزایش بیکاری و کمبود امکانات پزشکی منجر شده است.

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .