نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 335
    بازدید دیروز : 817
    بازدید هفته : 1152
    بازدید ماه : 1713
    بازدید کل : 132658
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

این همه طالب اروپایی از کجا آمده اند؟!

 

 

این سربازان خارجی که در صفوف طالبان دستگیر شده اند، کسانی هستند که خانواده و تمام دوستان خود را ترک کرده، به گروه القاعده پیوسته و در کنار طالبان به مبارزه پرداخته اند. در واقع آنها با افکار متعصبانه شان نفرت شدیدی از اوضاع اجتماعی و سیاسی اروپا داشتند و برای گرفتن انتقام از مقامات غربی به افغانستان آمده اند!

به گزارش بخش سیاسی شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، در حالیکه دولتمردان افغانستان با مقامات آمریکایی در تلاش هستند تا هرطور شده طالبان را به ملت پیوندند، روز به روز حملات انتحاری افزایش پیدا می کند و خبری از صلح که نیست، بماند درگیریها میان این شبه نظامیان و پولیس نیز گسترده تر می شود.

طی این سالها غرب تلاش کرده است تا طالبان را شهروندان افغانستانی معترض و مخالف دولت نشان دهد، اما بارها و بارها اثبات شده که سران این گروه یا پاکستانی الاصل هستند یا عرب که با حمایتهای مالی عربستان و البته برنامه ریزی های آمریکا اقدام به هر نوع عملیاتی می نمایند.

اما این بار مطالب دیگری درباره این گروه افشاء شده است. در بین درگیری های پولیس و اردوی ملی با طالبان افرادی دستگیر شده اند که نه پاکستانی اند، نه عرب و نه افغانستانی. طالبانی با مدارک شناسایی آلمانی و فرانسوی.

این افراد با بهره مندی از پاسپورت های بین المللی برای مسافرت به بسیاری از کشورهای دنیا نیازی به ویزا ندارند. بنابراین به راحتی در کشورهای مختلفی مثل تایلند، ترکیه و یا کشورهای حوزه خلیج فارس توقف کنند و به این ترتیب مستقیم به مقصد مورد نظر نروند و به قول معروف "رد گم کنند". که از همین روش برای بازگشت به افغانستان نیز استفاده می کردند.

مطلبی که درباره این طالبان اروپایی روشن است اینکه این افراد از دانش و آگاهی سیاسی بالایی برخوردارند و دارای قدرت تحلیل فوق العاده ای در مسائل نظامی هستند. بهره مندی از پیشرفته ترین سلاحهای روز که ساخته اسرائیل می باشند نیز به این کماندوها توان نفوذ بیشتری در صفوف طالبان را داده است.

اینکه این خارجی ها در صفوف طالبان از کجا آمده اند؟ هدفشان چیست؟ بر علیه چه کسانی می جنگدد؟ تکلیفشان بعد از دستگیری چیست؟ مطالبی است که مطمئنا در رسانه ها نشر نخواهد شد، اما ادعای برخی مقامات غربی و البته بعضی از این سربازان آموزش دیده در پاسخ به این سوالات جالب است.

مسئولان ذی دخل در قضیه مذکور مدعی شده اند: این سربازان خارجی که در صفوف طالبان دستگیر شده اند، کسانی هستند که خانواده و تمام دوستان خود را ترک کرده، به گروه القاعده پیوسته و در کنار طالبان به مبارزه پرداخته اند. در واقع آنها با افکار متعصبانه شان نفرت شدیدی از اوضاع اجتماعی و سیاسی اروپا داشتند و برای گرفتن انتقام از مقامات غربی به افغانستان آمده اند!

به گفته این مسئولان، کانال هایی از القاعده به فعالیت در کشورهایی مثل آلمان و فرانسه می پردازند و به طور وسیعی روی ذهن جوانان تاثیر می گذارند و با بزرگ نمایی اتفاقاتی مثل حمله های هواپیماهای بدون سرنشین به افغانستان، سخت تر شدن اوضاع فلسطینیان در سرزمین های اشغالی و یا یک اتفاق مهم در یکی از کشورهای مسلمان، بر روی جوانان افراطی تاثیر گذاشته و آنها را جذب القاعده می کنند و با هماهنگی آنها را در کنار طالبان قرار می دهند تا بر علیه کفر جهاد نمایند.

الله اکبر. از دست این غربی ها که برای توجیه جنایات و اعمال خود چه توجیهات خنده آوری می آورند که انسان می ماند بخندند یا بگرید. به هر حال، حال و روز این طالبان غربی برای مردم عزیز ما مثل روز روشن است و نیازی نیست تا ما بگوییم که آنها از کجا، برای چه و با چه هدفی آمده اند؟

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .