عاقبت حمایت از کاسترو !

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 2380
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 2380
    بازدید ماه : 2941
    بازدید کل : 133886
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

عاقبت حمایت از کاسترو !

 

 

گیین مربی تیم بیسبال مارلینز است. یک جمله از سوی اوسی کافی بود تا جهنمی در فلوریدا راه بیفتد. او در مصاحبه ای به هفته نامه تایم گفته بود: «من عاشق فیدل کاسترو هستم» همین یک جمله سبب شد باشگاه میامی او را از حضور در 5 بازی این تیم تعلیق و مجبور به عذرخواهی کند.
اما برای جامعه آمریکای لاتین فلوریدا این محرومیت کافی نبود وحتی پس از عقب نشینی اوسی هم، شمار زیادی از هواداران میامی ورزشگاه مارلینز را به محاصره درآورده و خواهان اخراج وی شدند. «اوسی» 48 ساله، که ونزوئلایی تبار است و از سال 2006 یک شهروند آمریکایی محسوب می شود

به نوشته قدس آنلاین  پس از 8 سال حضور در تیم شیکاگو وایت ساکس، به فلوریدا آمد. این ماجرای پرسروصدا درتعطیلات آخرهفته در میامی رخ دادند. او درمصاحبه اش گفته بود فیدل کاسترو را دوست دارد و او را به خاطر اینکه این همه سال قدرت را در کوبا دراختیار داشته تحسین می کند و به وی احترام می گذارد.

این جمله شروع یک جهنم واقعی در میامی بود. میامی شهری است که بیشترین شمار شهروندان کوبایی در آن ساکن هستند و منطقه «کایه اوچو» به عنوان مرکز جنبش های ضد کاسترو درآمریکا به شمار می رود. ساکنان این منطقه خواهان سرنگونی کاسترو رهبر کوبا هستند و او را عامل مهاجرت خود به آمریکا و مانع بازگشت آنها به کشورشان می دانند. 
به همین دلیل اعتراضها به این اظهارنظرها خیلی زود آغاز شد. جامعه کوبایی های هواداران مارلینز، با اعلام بایکوت کردن این تیم تا زمان اخراج شدن گیین، دربیانیه ای خشم خود را از اظهارنظرات او درمورد کاسترو ابراز داشته اند.با اینکه این تیم این هفته درخارج از خانه در فیلادلفیا بازی می کرد، گیین خیلی زود به میامی فراخوانده شده و مجبور شد در کنفرانس خبری که تنها چند دقیقه بعد از اعلام تعلیق او برای 5 بازی از سوی باشگاه، برپا شده بود، از جامعه کوبایی عذرخواهی کند.
گیین برای عذرخواهی در این ارتباط ترجیح داد ابتدا به زبان اسپانیایی صحبت کند و گفت:" احساس می کنم اظهارات من سبب ناراحتی جامعه کوبایی شده اند. من بابت این موضوع متاسف هستم. امیدوارم بزودی بتوانید بفهمید که اوسی گیین چه کسی است. به هرحال دوره سختی پیش روی من خواهد بود. «گیین همچنین گفته در گفتگو با تایم، اظهارات او بد تفسیر شده اند. او گفته هرگز نگفته عاشق کاسترو است و فقط از حضور او در قدرت دراین همه سال ابراز تعجب کرده است. اما در زبان انگلیسی آن را بد به زبان آورده و تاکید کرد که از واژه های اشتباه استفاده کرده است. البته این بار اولی نیست که اوسی گیین به خاطر مسایل سیاسی حاشیه ساز می شود. در سال 2005 وقتی او هدایت وایت ساکس را در رقابتهای ورلد سریز برعهده داشت، میهمان یک شو رادیویی هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا بود.
او درماه سپتامبر، درکنفرانس خبری که به مناسبت معرفی مربی جدید مارلینز شرکت کرده بود، تأکید کرده بود چاوز را تحسین می کند، ضمن اینکه تحسین کردن کاسترو هم اتفاق جدیدی نیست. اوسی در مصاحبه ای درسال 2008 گفته بود کاسترو سرسخت ترین مردی است که می شناسد و به رغم داشتن مخالفان زیاد به هرحال به بقا و حضورش در قدرت ادامه داده و کوبایی ها او را تحسین می کنند. چهارسال پیش اظهارات او مورد توجه عموم قرار نگرفت، ولی این بار باعث به تعلیق درآمدن وی شد و بعید است ماجرا به همین جا ختم شود. حتی گفته شده احتمال دارد سازمان برگزار کننده رقابتهای لیگ بیسبال آمریکا هم در این باره موضعگیری کند.
 
 
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .