شبکه زنان پارلمان پاکستان در دیدار با حامد کرزی

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 126
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 126
    بازدید ماه : 687
    بازدید کل : 131632
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

شبکه زنان پارلمان پاکستان در دیدار با حامد کرزی

 

 

حامد کرزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان با تعدادی از اعضای شبکه زنان پارلمان پاکستان که از احزاب مختلف آن کشور نماینده گی می کنند، دیدار کرد.

در این دیدار که قبل از ظهر امروز در ارگ انجام شد و در آن بر علاوه اعضای شبکه زنان پارلمان پاکستان، شماری از وکلای زن در پارلمان افغانستان نیز حضور داشتند، در مورد گسترش روابط میان دو کشور بخصوص روابط پارلمانی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

شبکه زنان پارلمان پاکستان ضمن اینکه تمنیات و سلام های صدراعظم و رئیس پارلمان آن کشور را به حامد کرزی ابراز داشتند، در مورد فعالیت های شبکه زنان پارلمان پاکستان و سفر شان به کابل و دیدار های آنان با رئیس دارالانشای شورای عالی صلح، رئیس ولسی جرگه و اعضای کمیسیون زنان ولسی جرگه، معلومات دادند و علاقمندی شانرا برای برقراری صلح و ثبات در افغانستان ابراز داشتند.

حامد کرزی ضمن اینکه روابط میان وکلای زن در پارلمان های دو کشور را مهم خواند، اظهار علاقمندی نمود تا بر علاوه ایجاد گروپ پارلمانی زنان افغانستان و پاکستان، گروپ پارلمانی زنان افغانستان، پاکستان و هندوستان نیز ایجاد گردد.

رئیس جمهور دیدار میان زنان پارلمان های دو کشور را با اهمیت دانسته گفت که مردم هر دو کشور قربانی های زیاد را متقبل شده اند و با مشکلات مشابه ای مواجه می باشند. وی چنین دیدار ها را برای تقویت روابط و اعتمادی سازی میان دو کشور موثر خواند.

سپس خانم شینکی کروخیل عضو ولسی جرگه گفت به هر اندازه که ارتباط میان پارلمان های دو کشور بیشتر گردد به همان اندازه باعث اعتماد سازی میان دو کشور می گردد و تبادل تجارب و درک مشترک اعضای پارلمان های دو کشور به نفع افغانستان و پاکستان می باشد.

خانم ناهید فرید یکی از وکلای ولسی جرگه طی صحبتی با اشاره بر مشترکات دینی و فرهنگی میان افغانستان و پاکستان، سفر گروپ پارلمانی زنان پاکستان را در زمینه گسترش روابط میان پارلمان های دو کشور با اهمیت خواند.

خانم گلالی نور صافی یک عضو دیگر ولسی جرگه گفت از اینکه زنان قربانی جنگ و خشونت در هر دو کشور می باشند، ایجاد شبکه مشترک میان زنان در پارلمان های دو کشور بخاطر بهتر شدن وضعیت آنان موثر می باشد.

گفتنی است که سفر اعضای شبکه زنان پارلمان پاکستان به سلسله سفر شش ماه قبل وکلای زن در پارلمان افغانستان به پاکستان که به منظور برقراری روابط دوستی میان پارلمان دو کشور و دیدار از پارلمان پاکستان صورت گرفته بود، انجام پذیرفت.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .