آی اس آی با ترفند دیگر

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 732
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 732
    بازدید ماه : 1293
    بازدید کل : 132238
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

آی اس آی با ترفند دیگر

 

طوری که از گذشته واضح و آشکار بوده که سازمان آی اس آی (با همیاری غربی ها و عربها) بعد از سقوط شوروی و پیروزی مجاهدین افغانستان همواره ترکیب های نامتجانس و دست پروردگان خویش را از آن طرف مرز به صیانت و رهبری مردم افغانستان گماشته و در صورت عدم پذیرش چهره های زشت و پلید آنها و عمال آی اس آی برای مردم این خطه باستانی ترفندها، نیرنگ ها و بالآخره جنگ های خونین را تحت عناوین و افسانه های مختلف با تقسیم بندی و تجزیه قومی و ملیتی در بین جامعه و ملت ما روا پنداشته که نتیجه آن تخریب و ویرانی های کلانی است که برای همه شهروندان این کشور قابل لمس می باشد.

چنانچه معلوم می گردد در این اواخر به گفته بعضی رسانه ها آی اس آی که حامی و مدافع طالبان و تروریستان بوده دریک یورش گسترده به زندان در شهر بنوی پاکستان بیش از (300) زندانی را از قید رها نموده و آنها را با سلاح های مدرن تجهیز و روانه افغانستان نموده است.

آی اس آی (با هدایت آمریکا) مداوم با ایجاد بحران به افغانستان بازی نموده چنانچه بوجود آوردن گروه دهشت افگن تحت نام طالبان و پرتاب آن به صوب افغانستان موجودیت مراکز تمویل و تجهیز آن گروه در مناطق آن طرف مرز همکاری و همیاری این سازمان در آموزش تعلیم و تجهیز آن گروه جز برنامه و بازی های گسترش حوزه نفوذ پاکستان در منطقه است که از اسلام منحیث دین مقدس استفاده ابزاری نموده و از سوژه های ملا و طالب استفاده نامعقول و سوَ می نمایند که هویت این بازی خطرناک و چهره های مزدور و عمال وابسته به آی اس آی که هر روز در تخریب وویرانی این وطن می کوشند دارد به مرور زمان روشن گردیده چنانچه ما شاهد اظهارات چندی قبل محمودخان اچکزی رهبر حزب ملی عوامی پشتونخوا پاکستان در رابطه به حکومت پاکستان هستیم که گفته است اسلاآباد در کابل بازی سیاسی را به نمایش گذاشته است و حکومت پاکستان را متهم کرد که در افغانستان به ارتباط صلح و ثبات در برابر تنش های جهانیان مانع ایجاد می کند. این اظهارات رهبر متذکره پاکستان ادعای حکومت و مردم افغانستان را مبنی بر اینکه پناهگاهها و لانه های تروریزم در خاک پاکستان است به حقیقت ثابت می سازد.

اگر بخواهیم بحث تروریزم، طالبان و نیروهای دهشت افگن را مورد تحلیل و تجزیه قرار بدهیم که سازمان جاسوسی پاکستان(آی اس آی) در تمام زمینه های تولید، تمویل، تجهیز آنها دخیل بوده این موضوع به هیچ کس و کشوری پنهان باقی نمانده و از حوصله ما بیرون است.
اما اصل مطلب این جاست که پاکستان در بازی های خویش جهان را در داعیه مبارزه با تروریزم فریب داده و مراکز تمویل و تجهیز آنها در خاک آن کشور رد نموده بود، ولی حقیقت از زبان شخصیت های متنفذ آن کشور به گوش هر شنونده رسیده و آفتابی می گردد.
جای تاَسف این است که تا هنوز هم هستند کسانی که در گرو سازمان های استخباراتی آن ها قرار داشته مردم و جامعه خود را فداری خواست باداران و اهداف آنها نموده اند.
پس بر ملت متدین و غیور افغانستان است که منحیث انسان های با درک اتحاد، اتفاق و وحدت خودرا حفظ کرده جلو تجاوز بیگانگان را در حریم کشور گرفته تا باشد مسیر تحول را به جهت مثبت در وطن خویش تغیر داده و یک افغانستان با امن و سربلند داشته باشیم.

بااحترام
محمد احسان پنجشیری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .