فاحشه ها در هتل اقامت ماموران امنیتی آمریکا!

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 420
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 420
    بازدید ماه : 981
    بازدید کل : 131926
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

فاحشه ها در هتل اقامت ماموران امنیتی آمریکا!

 

 

یک مورد فحشا که در میان اعضای خدمات امنیتی آمریکا صورت پذیرفت باعث شرمساری رییس جمهور آمریکا در نشست قارهء آمریکا شد که در روز یکشنبهء همین هفته برگزار گشت.

به گزارش رویترز ، در پی این رسوایی ۱۱ مأمور امنیتی به آمریکا بازگردانده شدند و ۵ سرباز به خاطر رفتار نامناسبشان در کلمبیا، جایی که نشست برگزار شده است توبیخ شدند.
براساس گفتهء پلیس کلمبیا و واشنگتن پست این مأمورین تعدادی از فاحشه های آن منطقه را به محل اقامت خود در هتل آورده بودند.

بازتاب این رسوایی تا به حدی بود که قایم مقام سرویس امنیتی، پال موریسی، اعلام کرد که این کارکنان از کار خود تعلیق شده اند تا به اتهامات آنها رسیدگی شود. این اتفاق باعث کدر شدن فضای اجلاسی شد که در روزهای شنبه و یکشنبه صورت پذیرفت و بسیاری از مباحث مهم ناگشوده ماندند.

یک دیپلمات آمریکایی در این باره با خنده می گوید: "برای صبحانه قرار بود من نشستی داشته باشم که در آن اوضاع تجارت و مواد مخدر را بررسی کنم اما همهء آنچه نمایندگان دیگر کشورها می خواستند از من بشنوند دربارهء موضوع رسوایی اخیر بود."
یکی از اعضای مجلس آمریکا که در حال حاضر در کمیتهء بررسی اتهامات این مأمورین امنیتی قرار دارد در مصاحبه با سی.ان.ان. می گوید که این یازده عضو سرویس امنیتی مشخصا تعدادی زن را به اتاق هتل خود برده بودند.

این اتفاق یک یا دو روز پیش از رسیدن بارک اوباما به کلمبیا در روز جمعه در یک شهر ساحلی تاریخی در کرانهء دریای کاریبین صورت گرفته است. در این مذاکرات اوباما هیچ اشاره ای به این اتفاق نکرد و حتی بعدها محکوم شد که بیشتر به جای پرداختن به مسایل آمریکای لاتین به موضوعاتی همچون عراق و افغانستان و دیگر نقاط جهان پرداخته است. اوباما در ابتدای سخنانش برای گروه اقتصادی این نشست گفت:"تاکنون اینچنین از همکاری با برادرانمان در آمریکای لاتین خشنود و هیجانزده نبوده ایم."

همچنین اوباما مژده افزایش واردات و صادرات را برای نزدیک یک بیلیون مصرف کننده در شمال و جنوب قارهء آمریکا مطرح کرد. البته این قضیه از آنجایی جالب است که در حال حاضر این چین است که رتبهء اول صادرات به کشورهای آمریکای لاتین را داراست.

بسیاری از نمایندگان کشورهای آمریکای لاتین از آمریکا انتظار داشتند تا برروی موضوعاتی همچون سازش با کوبا رویهء مشخصتری را پیش بگیرد و در مورد قاچاق مواد مخدر در این قاره قوانین مستحکم تری را تدوین کند تا سود این تجارت مرگبار را با تدابیری عمیق کاهش دهد. اوباما در پاسخی کنایه ای به اینگونه سخنان گفت: "ریشهء بعضی از این مشکلات به قبل از تولد من بازمیگردند."

وزیر امور خارجهء آرژانتین به رسانه ها گفت که کشور او موافقت ۳۲ کشور را برای حضور کوبا در نشست آتی به آمریکا عرضه داشته است اما این پیشنهاد از سوی آمریکا پذیرفته نشده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .