مهاجرین افغانستانی تهدید برای ایرانی ها ؟!

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 343
    بازدید دیروز : 5627
    بازدید هفته : 5970
    بازدید ماه : 6531
    بازدید کل : 137476
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

مهاجرین افغانستانی تهدید برای ایرانی ها ؟!

 

در یک اقدام تبعیض آمیز دیگر ، یکی از مسولین اجرایی ایرانی بازهم با کاربرد کلمه افاغنه بجای افغانستانی ، توهین به مردم شریف افغانستان نمود و طی یک اقدام اجرایی بر جمع آوری مهاجرین افغانستانی از این شهر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر مازندران ایران، بهمن خواجوند یکی از مسولان اجرایی ولایت مازندران از دهیاران نوشهر مازندران خواست نسبت به شناسایی افغانستانی ها به اتفاق فرماندهان پایگاه‌های بسیج اقدام کنند و گزارش فعالیت‌های خود را به واحد سیاسی فرمانداری نوشهر اعلام کنند.
خواجوند ادامه داد: مازندران جزء استان ‌های معین برای نگهداری افاغنه نیست و باید هرچه سریع ‌تر آنها را بر اساس ضوابط از استان خارج کنیم.

در همین حال ، سید تقی شفیعی مدیر کل اتباع و مهاجران خارجی استانداری مازندران ایران نیز گفته است که از تیرماه (سرطان) سال جاری به طور جدی با ورود اتباع خارجی افاغنه به مازندران جلوگیری می‌شود. زیرا افغانی‌های تبعه مازندران فرصت شغلی را از مازندرانی‌ها گرفته اند.

شفیعی با بیان اینکه 30 هزار تبعه افغانی در مازندران به صورت غیر مجاز اشتغال دارند، تصریح کرد : پارسال 24 هزار نفر کارگر افغانی و امسال نیز بیش از 5 هزار نفر دیگر که به عنوان کارگر در مازندران مشغول کار بودند شناسایی شدند.
این مسئول متذکر شد: وجود اتباع افغانی در مازندران موجب ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود که تبعات روحی و روانی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه قانون نیروی انتظامی را ملزم کرده‌ است که نسبت به دستگیری و اخراج این اتباع از مازندران اقدام کند، افزود: همه موظف به اجرای این قانون و پاکسازی استان از این اتباع هستیم.
شفیعی با بیان اینکه این مصوبه یک فرصت طلایی برای مازندران در راستای پاکسازی استان از اتباع بیگانه است، گفت: امروز دیگر حضور افغان‌ها برای مازندران یک تهدید به شمار می‌رود.
وی با اعلام اینکه نباید اجازه داد گروهی در راستای تغییر فرهنگ استان تلاش کنند، گفت: مازندران به دلیل گردشگر پذیر بودن نمی‌تواند حضور این اتباع را بپذیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .