هشت ثور روز رهایی از زیر ساطور کمونیزم

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 5104
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 5104
    بازدید ماه : 5665
    بازدید کل : 136610
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

هشت ثور روز رهایی از زیر ساطور کمونیزم

 

هشت ثور سال 1371 یکی از روزهای پر افتخار ملت آزاد، پرغرور و مجاهد افغانستان است و روزی میباشد که ملت سلحشور ما پس از 14 سال جهاد و مقاومت علیه قشون سرخ شوروی به پیروزی بزرگی نایل آمده و بزرگترین ابرقدرت وقت را به زانو در آورد و این روز را به قولی میتوان برتری خون بر شمشیر نامید.

مردم افغانستان در زمان اشغال کشورشان از جانب اتحاد جماهیر شوروی وقت با دستان خالی و بدون کدام وسیله جنگی پیشرفته و مدرن اما مجهز با سلاح ایمان و اعتقاد به خدا در مقابل ابر قدرت بی همتا و قوای به اصطلاح شکست ناپذیر که با مجهزترین وسایل جنگی تجهیز بود، مقابله نمودند و بالاخره با متقبل شدن یک و نیم میلیون شهید، یک میلیون معلول و معیوب و نزدیک به سه میلیون مهاجر توانستند آن دیو غول پیکر زمان را شکست دهند.

اگر ما قدرت نظامی ارتش سرخ شوروی را در قرن بیستم ارزیابی نماییم تفاوت نیروهای مردمی ما با آنها از زمین تا آسمان بود. شوروی ها، مدرن ترین تجهیزات نظامی را در اختیار داشتند اما سنگرداران افغانستان پیشرفته ترین سلاح شان دهان پر بود و عمدتاً دلیل مقاومت مردم و پیروزی آنها در برابر قوای سرخ همانا داشتن ایمان به خداوند و اراده آهنین شان بود که هرگز نمی خواستند کشور خویش را اشغال شده ببینند و با دستان خالی توانستند بساط کمونیزم را از منطقه و حتی از جهان برچینند.

بعضی از افراد و شخصیت های کج اندیش به این باوراند که عامل عمده شکست روسها در افغانستان کمک های نظامی و مالی کشورهای غرب بوده و نقش مجاهدین و مردم ما را در آن ضمنی توصیف نموده اند. اگر بالفرض ما این را قبول نماییم، آیا در سه جنگ افغانستان با بریتانیای کبیر که سرانجام در جنگ سومی به شکست بریتانیا انجامید و کشور ما توانست استقلال خود را بگیرد. آیا بدون داشتن کمک و مساعدت کشورهای خارجی نبود؟ در آن زمان هیچ کشوری افغانستان را کمک نمی کرد. پس به این نتیجه میرسیم که این مردمان سلحشور افغانستان بودند که با پشتوانه معنوی شان از مجاهدین و آزادیخواهان حمایت همه جانبه نموده و سرانجام توانستند هشتم ثور را روز رهایی از زیر ساطور کمونیزم ثبت تاریخ نمایند.

در اخیر این روز خجسته و میمون (هشتم ثور) را برای کافه ملت مسلمان و شهید پرور افغانستان از صمیم قلب تبریک و تهنیت گفته و آرزومندیم با مشت واحد در برابر توطیه ها و دسایس گروه های افراطی داخلی و کشورهای حامی شان مبارزه خویش را دوام داده تا روزی شاهد شکوفایی و تأمین صلح و ثبات در کشور عزیز مان باشیم.

بااحترام
مرتضی جواد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .