هشت ثور ایستادگی مردم در مقابل تجاوز!

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 3083
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 3083
    بازدید ماه : 3644
    بازدید کل : 134589
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

هشت ثور ایستادگی مردم در مقابل تجاوز!

 

هشت ثور یکی از روز های خجسته و به یادماندنی برای مردم غیور و شجاع افغانستان میباشد در این روز فرزندان راستین و آزادی شعار میهن توانستند در مقابل دشمنان متجاوز و علیه ظلم و استبداد آنان از خود شجاعت و مردانگی نشان دهند تا این که کشور خویش را از سیطره قشون سرخ شوری برهانند و ملت آزاده و مبارزشان را به آرزوها و آرمان های مقدس شان که همانا استقلال، آزادی و حریت است برسانند. خوشبختانه تمام مردم این سرزمین با شجاعت و دلیری با امکانات اندک ولی با ایمان وعقیده کامل که به خداوند یگانه داشتند دشمنان شان را با همه امکانات بلند و نیروی 120 هزار نفری آنها که اصلاً قابل مقایسه نبود، شکست دادند.

این در حالی است که با فرا رسیدن هشت ثور در کشور این روز از سوی مردم این سرزمین تجلیل میشود؛ ولی دشمنان خون آشام از گرامیداشت این روز پر افتخار حسرت خورده و میخواهند در جریان برگزاری از این پیروزی مردم، نظم و امنیت کشور را برهم زده و یک نوع هرج و مرج را به وجود آورند و مردم ملکی و بی گناه را از بین ببرند که چنین افراد بدون شک دشمنان مردم این سرزمین بوده و حتی از تجلیل پیروزی ما نیز حسادت می کنند. بدون شک که این پیروزی از تمام ملت مسلمان افغانستان بوده و همه مردم در شکست دشمنان این سرزمین سهم داشتند، ولی اشخاصیکه امروز خواهان جنگ و خونریزی در چنین روز میباشند واضح است که توسط بیگانگان دستور گرفته و در کشتار افراد بی گناه دستان خویش را آلوده به خون بی گناهان می نمایند؛ زیرا هیچ شخص سالم و آزاده نمیخواهد درمقابل پیروزی و افتخارات خویش قرار گیرد و در ایام تجلیل از جشن وحشت و دهشت را ایجاد نماید.

بنا بر این گروه های متحجر و دهشت افگنی که همواره به دستور بیگانگان خون مردم بی گناه این دیار را می ریزند و کشور ما را ویران می کنند، باید بدانند که باداران شان روزهای پر افتخار ملی ما را نیز دیده نتوانسته و می خواهند که در روز تجلیل از پیروزی، شهروندان بی گناه ما را به خاک و خون بکشانند به آرمان شوم شان نخواهند رسید.
بناً می باید آنهائیکه حداقل هنوز هم افغانیت شان زنده است به آن پیمانه بار ذلت و رسوایی غلامی را بر دوش نکشند و نگذارند که در این روز باز هم خون انسان های بی گناه ریخته شود.

بااحتــــــــــرام
انیس (فروتن)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .