هشت ثور را گرامی میداریم!

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 214
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 214
    بازدید ماه : 775
    بازدید کل : 131720
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

هشت ثور را گرامی میداریم!

 

 

تجاوز قشون سرخ شوروی به افغانستان پیامد ناگوار را برای مردم و سرزمین افغانستان داشت. روسها با سازو برگ نظامی و قشون یکصد وچهل هزار نفری مدت ده سال را در این کشور سپری نمودند مگر با مقاومت مجاهدین سربکف این دیار مواجه گردیده که حاصل آن جز بدنامی، تباهی و نابودی شان چیزی دیگری نبود.

جماهیر شوروی در طی این مدت در رویارویی ملت مجاهد پرور مشکلات زیادی گرفتار شده بودند، قابل تذکر است که قیام های مردمی و جهاد مردم افغانستان بحدی گسترده و فرا گیر بوده که هیچ بیننده و شنوندۀ آنرا فراموش نمی تواند.
بنابر این محلوظ هشت ثورسال 1371هجری شمسی مصادف بر نخستین روز پیروزی جهاد برحق ملت افغانستان در مقابل قشون سرخ شوروی می باشد که این بیانگر آن حقیقت است که بیست سال قبل قشون سرخ در مقابل جهاد حق بر باطل مردم افغانستان شکست خورده و از این روز پرخجسته همه ساله در کشور تجلیل به عمل می آید و جهاد برحق آزادی مردم علیه تجاوز شوروی در برگه های زرین تاریخ کشور درج شده و بیش از دومیلیون شهید برجای گذاشت.

روسها شکست تلخی را در مقابل مردم افغانستان قبول کردند و بیرق سبز مجاهدین با شعار الله اکبر در نقاط مختلف کشور به اهتزاز درآمده و رژیم کمونیزم سقوط کرد.
ملت افغانستان از گذشته به اینسو هیچگاه تحمل اشغال بیگانگان را دراین سرزمین غیور نداشته و هیچگاه شکست را در مقابل دشمنان صلح و ثبات نپذیرفته و به هیچ مزدور و اجیر که زیر کلمه مقدس طالب و ملا پنهان شده اجازه اشغال این کشور را به چنگ بیگانگان پاکستانی (غربی ها و عربها) نخواهند داد و به همگان هویدا است که مردم افغانستان ها سرمی دهند اما سنگر نه؛
چنانچه چهارده سال جهاد برحق مردم افغانستان علیه قشون سرخ شوروی، حاصل گران بهائی آزادی را برای کافه ملت مسلمان و مجاهد پرور کشوراست، با وجودی که روسها نسبت به مجاهدین از تجهیزات مدرن و سلاح های پیشرفته تجهیز بودند که از جمله تانک، توپ، طیاره و... امکانات برای شان مهیا بود اما مجاهدین با اندک تجهیزات که عاری از طیاره و دیگر تجهیزات بود با عزم و اراده قوی، حس وطن دوستی و میهن پرستی توانستند تا یک ابرقدرت جهانی (قشون سرخ شوروی) را شکست و به زانو درآورند تا بالاًخره آنها شکست خود را در برابر مردم افغانستان قبول نموده و فرار نمودند.

به هرحال اگر پاکستان (یا دیگر کشورهای غربی و عربها) درصدد اشغال و تجاوز به حریم افغانستان باشند باید از قشون سرخ شوروی، انگلیس ها و امپراطوری کبیر بریتانیا پند گرفته که در مقابل قیام مردمی شکست خوردند، مواجه و نابود خواهند شد.
بناً تروریستان طالب که همواره از دامان بیگانگان تغذیه شده و به اشاره آنان می چرخند، باید بدانند که کشور ما افغانستان هیچ گاهی به متجاوزین و اشغالگران اجازه تجاوز را نداده و ملت مجاهد افغانستان در راستأی آزادی و سعادت مردم و وطن در مبارزه جدی علیه متجاوزین قرار داشته و خواهد داشت.
در اخیر این روز پر افتخار را برای کافه ملت مسلمان و مجاهد پرور افغانستان تبریک عرض میدارم و برای شهیدان راه جهاد و مقاومت از بارگاه خداوند متعال اجر مغفرت می خواهیم و آرزو داریم که در این سر زمین غیور مردان، صلح و ثبات سرتاسری تأمین گردد تا باشد که مردم ستمدیده ما در فضای آرامش و آسایش بسر برند.

بااحترام
فیصل"شریفی"

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .