ملت که سوخت اتهام زدن تا کي؟

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

ريگســـــــار

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



ريگســـــــــار تماس با ما zrigsar@yahoo.com
Admin


لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :



    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 890
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 890
    بازدید ماه : 1451
    بازدید کل : 132396
    تعداد مطالب : 3740
    تعداد نظرات : 98
    تعداد آنلاین : 1

تبلیغات

تبلیغات

ملت که سوخت اتهام زدن تا کي؟

 

 

بسيار سوال بر انگيز است که رئيس اداره عالي مبارزه با فساد اداري افغانستان عزيز الله لودين، اميراسماعيل خان وزير انرژي و آب افغانستان را به فساد متهم کرده است، بايد به عرض شما دوستان برسانم از تمام اين جريانات بنده آگاهي دارم دوستان گرامي کساني که بايد متهم شوند آقاي عزيزالله لودين، دوکتور داوود صبا والي فعلي هرات، مولوي خدايداد رئيس شوراي علما و روحانيون ولايت هرات، اصيل الدين جامي معاون ولايت هرات، سليم تره کي شاروال هرات، اين ها هستند.

حالا نميدانم که آقاي لودين چي اسنادي عليه امير اسماعيل خان دارد که وي را متهم نموده است؟ تا جايی که بنده در جريان قرار دارم موضوع سياسي است ، به عنوان يک جوان افغانستانی که از اين موضوع آگاه هستم و ميدانم موضوع اين نيست که آقاي لودين به مطبوعات انعکاس داده است.

موضوع از اين قرار است که اصيل الدين جامي معاون مقام ولايت هرات در گذشته با جناب نورستاني والي اسبق ولايت هرات معامله و قرار دادهاي داشتند. با تبديل شدن آقاي نورستاني از ولايت هرات آقاي صبا والي مقرر شد، بعدآ يک دختر به نام مريم صادقي که در زمان نورستاني از سوي آقاي جامي رئيس اجرائيه مقام ولايت هرات به حيث مشاور مقام ولايت پشنهاد شده بود با منصوب شدن دوکتور داوود صبا والي فعلي هرات اين مکتوب رد گرديد.

از آنجا بازي را آقاي جامي با دوکتور داوود صبا شروع نمود. مريم صادقي را براي عزيز الله لودين رئيس اداره عالي مبارزه با فساد اداري افغانستان معرفي نمود. فکر کنم مريم صادقي در يکي از وزارت خانه هاي دولت جمهوري اسلامي افغانستان به حيث مشاور مقرر گرديده است و همچنين آقاي جامي هم از طريق امتحان بورد اصلاحات اداري به اين سمت انتخاب نگرديده است بلکه در نتيجه پا درمياني آقاي عزيزالله لودين و شخص مولوي خدايداد به اين سمت منصوب گرديد.

جناب آقاي لودين و مولوي خدايداد با مقرر نمودن اين مهره شان از همان روز اول ميخواستند انتقام شان را از امير اسماعيل خان بگيرند و حالا داستان زميني را که امير اسماعيل خان در رابطه به آن متهم گرديده است از اين قرار است که زمين در اصل از شخصي ديگري ميباشدکه اشخاص مانند مولوي خدايداد و اصيل الدين جامي معاون مقام ولايت هرات و شخص والي ولايت هرا ت و شاروال هرات سليم تره کي در خفا بين هم بر سر آن دعوي دارند که يک طرف قضيه مولوي خدايداد و اصيل الدين جامي معاون مقام ولايت هرات و طرف ديگر آن دوکتور داوود صبا والي فعلي هرات و سليم تره کي شهردار ولايت هرات ميباشند، چون جناب آقاي لودين از مولوي خدايداد و اصيل الدين جامي حمايت ميکند لذا احساس ميکند امير اسماعيل خان هم از دوکتور داوود شاه صبا و سليم تره کي حمايت ميکند در صورتيکه چنين نميباشد و در اينجاست که آقاي عزيزالله لودين با کمال پررويی امير اسماعيل خان را متهم نموده است حالا بايد از آقاي لودين پرسيد که در بدل چه مبلغي از مولوي خدايداد و اصيل الدين جامي حمايت ميکند و شايد هم آقاي لودين محض رضاي خدا از مولوي خدايداد و اصيل الدين جامي حمايت ميکند!؟

آقاي لودين چرا در باره زمين قبلي که به شهرک شيخ کهدستاني مسما است و آنهم دعوايي بود و شخص مولوي خدايداد و اصيل الدين جامي و جناب آقاي عزيز الله لودين شما هم در اين شهرک زمين داريد کسي نيست از شما پرسان کند که شخص شما آن زمين را چگونه تصاحب نموديد؟
جناب عالي که در راس اداره مبارزه با فساد ادري قرار داريد و خود آلوده به فساد هستيد حال چگونه ديگران را به فساد متهم مينماييد.
من به عنوان يک جوان افغانستانی به شما پشنهاد ميکنم که اصلاح را از خود آغاز کنيد تا ديگران هم از شما بياموزند در اخير ميخواهم به ملت خود بگويم که به قول ما افغان ها هر چيزي که بگندد نمک ميزنند واي بدان روزي که بگندد نمک!

با احترام برادر تان احمد سليم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .